ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام 300 نفر در سازمان آتش نشانی مشهد (مرداد 91)

استخدام 300 نفر در سازمان آتش نشانی مشهد (مرداد 91)

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از تصویب لایحه شهرداری مشهد در ارتباط با استخدام 300 نفر مستخدم پیمانی برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، عباس شیرمحمدی ظهر یکشنبه در جلسه شورای شهرمشهد اظهار کرد: با لایحه شهرداری مبنی بر استخدام 300 نفر مستخدم پیمانی برای سازمان آتش نشانی از طریق برگزاری آزمون و با رعایت سهمیه فرزندان شاهد و جانباز 25 درصد و بالاتر موافقت شد.

شیرمحمدی با بیان مطلب فوق افزود: این لایحه مشروط بر این است که 183 نفر نیروی شرکتی موجود در سازمان در قالب این مصوبه تعیین تکلیف شوند و با نیروهای شرکتی که در آزمون قبول نشوند، تسویه حساب شود.

وی از تصویب لایحه شهرداری مشهد در خصوص اجرای پروژه مشارکتی احداث، نصب و بهره برداری یک دهنه پل عابر پیاده با 4 دستگاه پله برقی خبر داد.

وی ازتصویب تفریغ بودجه سال 90 در سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان میادین میوه و تره بار، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان حمل و نقل و ترافیک خبر داد و افزود: سازمان پارک ها موفق عمل کرده و بودجه این سازمان برای سال 90، 2 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری شهرداری بر روی املاک روز بازارها 8 میلیارد تومان و سرمایه گذاری در زمینه املاک در دست اجرا میوه و تره بار 6.5 میلیارد تومان است.

در رابطه با تفریغ بودجه سازمان حمل و نقل و ترافیک یکی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: با توجه به عدم پرداخت اجاره پارکینگها توسط شرکت ترافیک هوشمند الیت، هیئت سه نفره بررسی عملکرد شرکت الیت، در اسرع وقت گزارش نهایی خود را به شورا ارائه کند.

اسماعیل مفیدی با بیان این مطلب که یک میلیارد و 300 میلیون تومان شرکت ترافیک هوشمند الیت طلب کار است، افزود: شرکت پلرکینگ سازان 455 میلیون تومان زیان انباشته دارد.

رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: نظریه شهرداری مشهد در خصوص اصلاح اساسنامه سازمان اتوبوسرانی نیز به تصویب رسید.

شیرمحمدی در خصوص نظریه کمیسیون مشارکت های کلان اقتصادی در ارتباط با شهرداری مشهد و در خصوص حسابداری اوراق مشارکت و مشارکت های کلان اقتصادی بیان کرد: این نظریه با موافقت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

وی با بیان مطلب فوق ادامه داد: این نظریه برای پروژه مجد است زیرا شرکت سرمایه گذار به تعهدات خود عمل نکرده است و بعید است که این شرکت پارکینگ طبقاتی را در این پروژه تا بهمن ماه تحویل دهد.

وی با اشاره به نظریه ای در ارتباط با الزام کاربری های بهداشتی، تحقیقاتی، صنعتی به تصفیه مواد شیمیایی و میکروبی نیز بیان کرد: با توجه به الزامات و استانداردهای زیست محیطی در سطوح ملی و بین المللی در مورد مواد شیمیایی و میکروبی با کلیات طرح موافقت به عمل آمد و مقرر شد شهرداری درهنگام صدور پروانه برای آزمایشگاه ها و مراکز صنعتی که دارای آزمایشگاه هستند، این الزامات را مورد توجه قرار دهند.

وی توضیح داد: در این طرح که با هدف عدم نظارت و عدم تدوین استانداردها در دفع فاضلابها و پساب ها و همچنین بروز آسیب هایی جدی بر انسان و طبیعت ارائه شده آمده است، شهرداری مشهد موظف است در زمان صدور پروانه برای انواع کاربری های بهداشتی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی، صنعتی که به نوعی تولید پسابهای شیمیایی و میکروبی می کنند، مالک را ملزم به احداث تصفیه خانه، سپتیک تانک و به طور کلی بی خطرسازی پساب ها کند.

در این رابطه رئیس کمیسون فنی و عمران شورای اسلامی شهرمشهد، جواد داوودآبادی افزود: اگرچه این طرح جامع به نظر می رسد اما نیاز ندارد برخی ازمراکز صنعتی نظیر رستوران ها هتل ها و کارواش ها مقید به دریافت مجوز از شرکت آب و فاضلاب باشند.

نائب رئیس شورا ی اسلامی شهر مشهد، نیز بیان کرد: آزمایشگاه های سطح شهر شامل دو دسته آزمایشگاه های آموزشی و بیمارستانی و خصوصی می شود که در بخش بیمارستانی و آموزشی 184آزمایشگاه و در بخش آزمایشگاه خصوصی 85 آزمایشگاه درشهر وجود دارد.

کمال سرویها ادامه داد: با توجه به بررسی این موضو ع درکار گروهی ویژه تصمیم گرفته شد تا شهرداری برای آزمایشگاه های که دراین دو دسته قرار دارند دستو رالعمل جدید ارائه دهد و همچنین آزمایشگا های گروه اول مستلزم به ساخت تصفیه خانه برای تصفیه فاضلاب های خود و آزمایشگاه های گروه دوم نیز به روش سپتیک تانک اقدام به بی خطرسازی پساب ها کنند.

کلمات کلیدی: استخدام آتش نشانی مشهد، استخدام مشهد، استخدام سازمان آتش نشانی در مشهد، استخدام 300 نفر مستخدم پیمانی در آتش نشانی مشهد

آمار بازدید: 2071 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
میلاد خسروی راد شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳

استخدام سازمان اتش نشانی در مرداد 91 تصویب شده است در چه تاریخی فراخوان زده می شود برای شرکت کردن در آزمون استخدامی . ممنون