ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آغاز سال تحصیلی دانشگاهها از 16 شهریور و دانشگاه آزاد ملزم به تبعیت از زمان اعلام شده (3 شهریور 92)

آغاز سال تحصیلی دانشگاهها از 16 شهریور و دانشگاه آزاد ملزم به تبعیت از زمان اعلام شده (3 شهریور 92)

مدیر کل شورای برنامه ریزی آموزش عالی، گفت: سال تحصیلی 92-93 دانشگاهها و مراکز آموزشی کشور از 16 شهریورماه آغاز می شود.سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: هفته سوم شهریورماه یعنی 16 شهریور زمان آغاز سال تحصیلی دانشگاههای کشور است و تقویم آموزشی جدید به دانشگاهها ابلاغ شده است.


وی درباره این موضوع که آیا دانشگاهها می توانند دیرتر از زمان اعلام شده، کلاسها را برگزار کنند یا نه، تاکید کرد: هر اندازه کلاسها دیرتر آغاز شود ترم دوم تحصیلی کوتاهتر می شود. در ترم دوم به علت مشکلات و ایام تعطیلات نوروز عملاً نمی توانیم 16 هفته را پوشش دهیم و اگر غیر از این عمل شود، یعنی از کلاسهای ترم دوم کم می شود.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی درباره زمان آغاز امتحانات پایان ترم نیمسال نخست، گفت: تقویم آموزشی دانشگاهها، کاملاً به روز و این تقویم برای 361 روز سال تقسیم شده است. دو هفته برای ایام امتحانات، دو هفته تعطیلات بین دو ترم است و 50 درصد از کلاسهای ترم دوم را می توانیم تا پیش از پایان سال شمسی برگزار کنیم و میان ترمهای نیمسال دوم هم در اسفند ماه شروع خواهند شد.

به گفته این مقام مسئول وزارت علوم، تمام دانشگاههای کشور از جمله غیردولتیها و آزاد اسلامی ملزم هستند از تقویم آموزشی اعلام شده تبعیت کنند.

کلمات کلیدی: آغاز سال تحصیلی دانشگاهها، زمان آغاز سال تحصیلی دانشگاهها، تاریخ دقیق آغاز سال تحصیلی دانشگاهها، دانشگاه آزاد، سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد، زمان شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 364 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image