ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه صنعتی قم در 3 رشته جدید دانشجو می‌پذیرد (3 شهریور 92)

دانشگاه صنعتی قم در 3 رشته جدید دانشجو می‌پذیرد (3 شهریور 92)

وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری موافقت قطعی خود را از ایجاد 3 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی قم اعلام کرد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه صنعتی قم در رشته‌های کارشناسی ارشد مهندسی عمران (خاک و پی)،مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی) و مهندسی برق (کنترل) دانشجو می‌پذیرد.


لازم به ذکر است که دانشگاه صنعتی قم از مهر ماه امسال در این رشته ها دانشجو می‌پذیرد و سال آینده سرانه مربوط به این رشته‌ها در بودجه سالیانه دانشگاه اعمال می‌شود.


همچنین دانشگاه صنعتی قم پس از دانشگاه صنعتی شریف و شهید بهشتی، موفق به اخذ مجوز دانشجو در رشته مهندسی انرژی گردید. مهندسی انرژی، مبانی علوم و مهندسی پایه را برای تحلیل سطوح مختلف انرژی مانند منابع، استخراج، انتقال، فراورش و تبدیل و توزیع انرژی به کار می گیرد.


هدف از ارائه برنامه کارشناسی مهندسی انرژی، تربیت مهندسانی کارآمد، جهت طراحی و به کارگیری خلاقانه سیستم های انرژی در کاربردهای مختلف در بخش های صنعت، حمل و نقل و ساختمان با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی و اقتصادی می باشد.


این دوره بین رشته‌ای بوده و در سطح مقطع کارشناسی با دوره‌های مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و فیزیک ارتباط بسیار نزدیکی دارد. در آینده نزدیک رشته های انرژی های نوین و انرژی هسته ای اضافه می گردد.

کلمات کلیدی: دانشگاه صنعتی قم، اخبار جدید دانشگاه صنعتی قم، رشته های جدید دانشگاه صنعتی قم، پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو در دانشگاه صنعتی قم، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی قم

آمار بازدید: 411 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image