ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حمایت از پایان نامه های مرتبط با نماز (1 شهریور 92)

حمایت از پایان نامه های مرتبط با نماز (1 شهریور 92)

توافقنامه میان ستاد مرکزی اقامه نماز و وزارت بهداشت با دستور کار برنامه های سال 92 این وزارتخانه در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز ابلاغ و اجرایی شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این توافقنامه دانشگاه های علوم پزشکی باید جهت حضور موثر شخصیت ها و صاحبنظران در مساجد دانشگاهی برنامه ریزی کنند. برنامه ریزی و پیگیری جهت تکمیل مساجد نیمه تمام در مراکز وابسته آموزشی، بهداشتی و درمانی تابعه از دیگر نکات مورد تایید در این توافقنامه است.

زمینه سازی جهت اختصاص بخشی از نشریات داانشگاهی به موضوع نماز و نیایش، تقویت کانون های دانشجویی نماز و نیایش در دانشگاه ها و تجهیز کتابخانه های فرهنگی نیز از دیگر بندهای این توافقنامه است.

در این توافقنامه همچنین بر حمایت مادی و معنوی از پایان نامه ها، تالیفات و پژوهش های مرتبط با حوزه نماز تاکید شده است.

درج احادیث در وب سایت های مراکز تابعه، تدوین برنامه راهبردی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، همکاری و مشارکت وزارت بهداشت با این ستاد، همکاری جهت تشکیل بانک جامع اطلاعات نماز، برگزاری دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز، برگزاری دوره آموزشی آداب و اجکام و اسرار نماز، برگزاری دوره آموزشی ائمه جماعات دستگاهها نیز از جمله فعالیت هایی است که در این توافقنامه به آن پرداخته شده است.

ابلاغ آیین نامه جهت اختصاص فضای مناسب اقامه نماز در بیمارستانها و برگزاری نشست های آزاد فکری، کرسی های آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ با موضوع نماز و نیایش نیز از دیگر بندهای مورد توافق است.

کلمات کلیدی: پایان نامه های مرتبط با نماز، ستاد مرکزی اقامه نماز، پایان نامه، حمایت از پایان نامه ها، نماز

آمار بازدید: 296 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image