ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان هندی در روسیه (30 مرداد 92)

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان هندی در روسیه (30 مرداد 92)

دانشگاه‌های روسیه در بیانیه تازه‌ای به «اداره رسمی پذیرش دانشجویان بین‌المللی» در روسیه (EDURUSSIA) اعلام کردند که در سال تحصیلی جاری (2013-2014) آمادگی پذیرش 375 دانشجوی هندی بیشتر را دارند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابراین دانشجویان هندی مشتاق به تحصیل در رشته‌های مختلف پزشکی،‌ دندانپزشکی و مهندسی که موفق به پذیرش در این رشته‌ها در کشور خود نشده‌اند از این افزایش ظرفیت‌ها بهره‌مند خواهند شد.



این 375 ظرفیت اضافی برای دانشجویان هندی در دانشگاه‌های ممتازی نظیر آکادمی پزشکی مسکو،‌ دانشگاه دوستی ملت روسیه،‌ دانشگاه دولتی پزشکی نیژنی، دانشگاه دولتی تامبوف،‌ دانشگاه دولتی آستراکان و آکادمی دولتی پزشکی ساراتف انجام می‌گیرد.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیز نیوز،‌ اداره پذیرش دانشجویان بین‌المللی EDURUSSIA همچنین تاکید کرد: ثبت‌نام از دانشجویان در این دانشگاه‌های ممتاز برای آنها مزیت‌های ویژه‌ای را نیز به همراه دارد چون آنها همراه با مدرک تحصیلی خود یک مجوز ضمیمه اروپایی نیز دریافت می‌کنند و این مجوز به آنها امکان می‌دهد که در اکثر کشورهای اروپایی بتوانند برای ادامه تحصیل بورسیه تحصیلی دریافت کنند.

کلمات کلیدی: ظرفیت پذیرش دانشجویان هندی، اداره رسمی پذیرش دانشجویان بین‌المللی، دانشگاه‌های روسیه، اخبار جدید دانشگاه‌های روسیه، تحصیل در دانشگاه‌های روسیه، ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های روسیه، رشته‌های مختلف پزشکی، تحصیل در دندانپزشکی

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image