ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد رقابت 500 دانشجو در پنجمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی (29 مرداد 92)

رقابت 500 دانشجو در پنجمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی (29 مرداد 92)

دبیر پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: 500 دانشجو و 100 داور عضو هیات علمی در پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشكي كرمان حضور می یابند.


دکتر محمدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات این المپیاد گفت: المپیاد در روزهای 16 تا 21 شهریورماه سال جاری در سه حیطه اصلی استدلال بالینی، مدیریت نظام سلامت، علوم پایه و بخش جانبی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته المپیاد در تبریز برگزار شد و این دانشگاه نیز به دلیل مشکلات ناشی از زلزله ورزقان، بخش گروهی برگزار نشد اما امسال در دانشگاه علوم پزشکی کرمان هر دو بخش فردی و گروهی برگزار می شود.

حسینی یادآور شد: امسال حیطه استدلال بالینی به major پزشکی عمومی (داخلی، اطفال، زنان ، جراحی)، حیطه مدیریت نظام سلامت به سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در حوزه سلامت و حیطه علوم پایه به سوء مصرف مواد (substance abuse) اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: در بخش گروهی علاوه بر سه حیطه یاد شده، حیطه نوآوری نیز با عنوان هنر در آموزش پزشکی وجود دارد و هر دانشگاه چهار تیم سه نفره را می تواند به المپیاد اعزام کند که البته برخی از دانشگاه ها در همه حیطه ها شرکت نکرده اند و در مجموع بالغ بر 500 دانشجو در المپیاد شرکت می کنند.

دبیر پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور اظهار داشت: سئوالات آزمون در مدت دو روز پیش از برگزاری المپیاد در قرنطینه طراحی می شود.

وی اضافه کرد: در حال رایزنی با بنیاد ملی نخبگان هستیم تا نفرات اول این دوره از المپیاد بتوانند از تسهیلات بنیاد استفاده کنند.

کلمات کلیدی: پنجمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی، تعداد شرکت کنندگان پنجمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی، المپیاد دانشجویان علوم پزشکی، المپیاد دانشجویان، علوم پزشکی، المپیاد دانشجویی، دانشگاه علوم پزشكي كرمان، بنیاد ملی نخبگان، المپیاد، المپیاد علمی دانشجویان

آمار بازدید: 410 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image