ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی صدور مجوز تاسیس دو دانشگاه غیرانتفاعی در تهران و البرز (29 مرداد 92)

صدور مجوز تاسیس دو دانشگاه غیرانتفاعی در تهران و البرز (29 مرداد 92)

مدیرکل آموزش‌های غیردولتی وزارت علوم از موافقت شورای انقلاب فرهنگی با تاسیس دو دانشگاه غیرانتفاعی در تهران و البرز خبر داد.




دکتر غلامعلی نادری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ظرفیت تعداد دانشگاه‌های غیرانتفاعی در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها اشباع شده است، گفت: وزارت علوم روند صدور مجوزها برای ایجاد دانشگاه‌های غیرانتفاعی را متوقف کرده است و فقط تاسیس دانشگاه‌های خاص در تهران توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود.



وی با بیان اینکه اخیرا مجوز تاسیس دو دانشگاه دیگر در استان تهران و البرز برای پذیرش دانشجو صادر شده است، اظهار کرد: دانشگاه تاسیس شده در تهران متعلق به چهره ماندگار هنر و معماری دانشگاه تهران، دکتر محمود گلابچی است.



نادری افزود: دانشگاه دیگر نیز ویژه خواهران و در استان البرز تاسیس می‌شود.



به گفته مدیرکل آموزش‌های غیردولتی وزارت علوم این دانشگاه‌ها مجوز قطعی دریافت کرده و از مهرماه پذیرش دانشجو خواهند داشت.



نادری تصریح کرد: اخیرا 12 مورد درخواست تاسیس دانشگاه غیرانتفاعی در تهران و البرز به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع داده شد که تاکنون با دو مورد آن موافقت شده است.



بر اساس این گزارش، با این وجود به نظر می‌رسد به رغم تاکید مسئولان بر اشباع تعداد دانشگاه‌های غیرانتفاعی در کشور روند صدور مجوز برای این دانشگاه‌ها همچنان ادامه دارد.

کلمات کلیدی: دانشگاه غیرانتفاعی، دانشگاه غیرانتفاعی در تهران، دانشگاه غیرانتفاعی در البرز، مجوز تاسیس دانشگاه، تاسیس دانشگاه، دانشگاه ویژه خواهران در البرز، دانشگاه غیرانتفاعی در تهران و البرز

آمار بازدید: 592 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image