ارتباط مستقیم با 30743 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار امضای توافقنامه تعامل و همکاری بین استانداری آذربایجان غربی و دانشگاه الزهرا(س) (26 مرداد 92)

امضای توافقنامه تعامل و همکاری بین استانداری آذربایجان غربی و دانشگاه الزهرا(س) (26 مرداد 92)

توافقنامه‌ای مبنی بر تعامل و همکاری‌های هر چه بیشتر بین استانداری آذربایجان غربی و دانشگاه الزهرا (س) منعقد شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر انسیه خزعلی رییس دانشگاه الزهرا (س) در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار آذربایجان غربی در جهت پیگیری تاسیس شعبه دانشگاه الزهرا (س) در ارومیه، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد دانشگاه در استان‌های دیگر است و به انجام رساندن این موضوع رسالت ما محسوب می‌شود.


وی با بیان اینکه رشته‌های تحصیلی این دانشگاه حتما همسو با نیازهای هر استان خواهد بود، تصریح کرد: در برنامه‌های آینده قصد داریم با توجه به موقعیت ویژه استان آذربایجان غربی، پردیس بین‌المللی دانشگاه الزهرا (س) را نیز در این استان ایجاد کنیم.


در ادامه این نشست مهندس جلال زاده استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تاسیس شعبه دانشگاه الزهرا (س) در ارومیه، گفت: آذربایجان غربی دارای جوانان علاقه‌مند و نیروی انسانی فرهیخته‌ای است، بنابراین توسعه آموزش عالی منجر به پیشرفت استان خواهد شد.


وی ضمن اعلام آمادگی استان آذربایجان غربی برای هر گونه حمایت و پشتیبانی جهت تاسیس شعبه تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س)، خاطرنشان کرد: به دلیل تجربه موفق دانشگاه الزهرا (س) در سال‌های گذشته و استقبال دختران جوان از تحصیل در این دانشگاه، برای ایجاد شعبه‌ای از این دانشگاه در استان آذربایجان غربی موافقت شد.


شایان ذکر است در پایان این نشست توافقنامه‌ای مبنی بر تعامل و همکاری‌های هر چه بیشتر بین استانداری آذربایجان غربی و دانشگاه الزهرا (س) به امضاء طرفین رسید.

کلمات کلیدی: دانشگاه الزهرا، اخبار جدید دانشگاه الزهرا، همکاری های دانشگاه الزهرا، تاسیس شعبه تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س)

آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image