ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فراخوان اعزام به خدمت فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در شهریورماه (26 مرداد 92)

فراخوان اعزام به خدمت فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در شهریورماه (26 مرداد 92)

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که دارای برگ آماده به خدمت در یکم شهریورماه هستند را برای اعزام فراخواند.




به گزارش سرویس «انتظامی»خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان وظیفه عمومی ناجا دراطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان یکم شهریورماه امسال است، موظفند روز شنبه دوم شهریورماه در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.



آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت این برگ اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن عمل کنند.



براساس اعلام سایت پلیس، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.



کلیه مشمولان اوراق مربوط به اعزام (برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه، کارت ملی، و....) را هنگام مراجعه به محل اعزام، به همراه داشته باشند.

کلمات کلیدی: اعزام به خدمت فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، زمان اعزام به خدمت فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، سربازی، سربازی دانشجویان، سربازی فارغ التحصیلان، اعزام به خدمت دانشجویان، اعزام به خدمت فارغ التحصیلان، مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی، قواعد سرابزی مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی، قوانین سربازی، معافیت تحصیلی

آمار بازدید: 442 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image