ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد شرکت 4 کشور خارجی در المپیاد دانشجویی بین‌المللی شیمی و ریاضی (26 مرداد 92)

شرکت 4 کشور خارجی در المپیاد دانشجویی بین‌المللی شیمی و ریاضی (26 مرداد 92)

نایب رییس برنامه‌ریزی المپیادهای دانشجویی با بیان اینکه برگزاری المپیاد به صورت علمی در ایران طی ۱۸ سال گذشته اجرا می‌شود، گفت: برگزاری المپیادهای مختلف ۱۷ رشته دانشگاهی را شامل می‌شود و از این میان دو رشته ریاضی و شیمی به عنوان المپیاد بین‌المللی انتخاب شده‌اند.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، بهروز کاوه‌ای در اختتامیه چهاردهمین المپیاد بین‌المللی ریاضی و ششمین المپیاد بین‌المللی شیمی دانشجویی در اصفهان، گفت: فرآیند اجرایی المپیاد بین‌المللی از مهرماه سال گذشته اجرا شده و از طریق مکاتبه با سفارت‌خانه‌ها در کشورهای مختلف و دانشگاه‌ها برای شرکت‌کنندگان دعوت‌نامه فرستاده شده‌ ‌است.



وی با اشاره به اینکه از این میان چهار کشور روسیه، چین، تاتارستان و پاکستان موفق به راهیابی در این المپیاد بین‌المللی شدند، ادامه‌داد: با توجه به اعلام آمادگی سه کشور ونزوئلا، قزاقستان و سوریه متاسفانه این سه کشور موفق به شرکت در این دوره از مسابقات نشدند.



در چهاردهمین المپیاد بین‌المللی ریاضی در مجموع تیمی، تیم ایران رتبه اول را کسب کرد و تیم‌های روسیه و چین دوم و سوم شدند.



در ششمین المپیاد بین‌المللی شیمی نیز در مجموع تیمی، تیم‌های روسیه، ایران و چین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

کلمات کلیدی: المپیاد دانشجویی بین‌المللی شیمی، شرکت در المپیاد دانشجویی بین‌المللی شیمی، المپیاد دانشجویی بین‌المللی ریاضی، برگزاری المپیاد به صورت علمی، المپیاد ریاضی، المپیاد شیمی

آمار بازدید: 451 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image