ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعطای «پراید» به دانشجویان نمونه کشوری 91 تا پایان سال (26 مرداد 92)

اعطای «پراید» به دانشجویان نمونه کشوری 91 تا پایان سال (26 مرداد 92)

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به امضای محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق در لحظات آخر کاری خود مبنی بر موافقت با اهدای یک پراید به هر دانشجوی نمونه کشوری 91، گفت: تا پایان سال خودرو پراید به دانشجویان نمونه کشوری داده می‌شود.




محمود ملاباشی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به صدور موافقت ریاست جمهوری برای اهدای خودرو پراید به دانشجویان نمونه کشوری سال گذشته، تصریح کرد: امید است افرادی که در وزارت علوم کادر ثابت هستند، پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا دانشجویان بتوانند تا پایان سال خودروی خود را دریافت کنند.



وی با اشاره به پیگیری زیاد دانشجویان در رابطه با این موضوع، اظهارکرد: نامه اجرای این طرح به وزارت علوم ابلاغ شده است که امید است در تاریخ قید شده عملیاتی شود.



بر اساس این گزارش محمود احمدی‌نژاد در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در بهمن ماه سال 91 وعده اهدای یک پراید به هر دانشجوی نمونه کشوری داده بود.


کلمات کلیدی: دانشجویان نمونه کشوری 91، جایزه دانشجویان نمونه کشوری 91، دانشجویان نمونه کشوری، دانشجویان نمونه کشوری سال 92، دانشجوی نمونه، جوایز دانشجویان نمونه چیست؟، تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری

آمار بازدید: 570 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس يکشنبه ۰۱ دي ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

پراید گرفتم شدم ای مردم اسیر … من گرفتم تو نگیر ز سواری شده ام یکسره سیر … من گرفتم تو نگیر بود یک وقت مرا عشق ماشین … یاد آن روز بخیر این پراید کرده مرا روزها در تعمیرگاه اسیر … من گرفتم تو نگیر یاد آن روز که پیاده بودم بودم … در اتوبوس تک و تنها بودم این پراید آتش زد پول مرا بی تردید … من گرفتم تو نگیر بودم آن روز من عاشق عاشق… بودم از جمع خوشان خوشی از دست برون رفت شدم خوار و حقیر … من گرفتم تو نگیر ای جوان که بود آرزویت خودروی نرم … کم مصرف و شکیل پراید مگیر ؛ ار نه شود خوابگهت لای کفن … من گرفتم تو نگیر من پراید دارم و محکومم چو عارض به کیفیتم … مستحق لگدم چون در این مشکل بود از خود مخلص تقصیر … من گرفتم تو نگیر من از آن روز که سوار پراید شده ام ... شده ام …پراید سوار شده ام می دهد... به من جای ابدی… من گرفتم تو نگیر با شادی بروید شادروان برگردید