ارتباط مستقیم با 30725 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تأسیس دانشگاه تخصصی درحوزه شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی (24 مرداد 92)

تأسیس دانشگاه تخصصی درحوزه شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی (24 مرداد 92)

مرکز علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی سازمان نوسازی شهر تهران در مقاطع کاردانی وکارشناسی از طریق سازمان سنجش بدون کنکور دانشجو می پذیرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی الله یاری بیک رئیس مرکز علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی، با اعلام این خبر گفت: سازمان نوسازی شهر تهران به منظور ایجاد پایگاه علمی تخصصی در حوزه شهرسازی، نوسازی، بهسازی و بافت فرسوده و درجهت تبلیغ و ترویج شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی و ارتقاءسطح مدیریت شهری اقدام به تأسیس این مرکز کرد.

وی افزود: این مرکز اولین مرکز علمی تخصصی دانشگاهی در حوزه بافت فرسوده نه تنها در ایران و منطقه بلکه در کل دنیاست که هم اکنون در دو رشته کاردانی فنی معماری- معماری شهری و کارشناسی مهندسی فناوری معماری-طراحی و نوسازی بافت فرسوده از مهرماه 1392 از طریق آزمون سازمان سنجش دانشجو می پذیرد و تا بهمن ماه تعداد 10رشته تخصصی درحوزه شهرسازی و بافت فرسوده به آن افزوده خواهد شد.

الله یاری اهم فعالیتهای این مرکز را تربیت نیروی متخصص در حوزه شهرسازی به ویژه بافت فرسوده و ایجاد تحول و ارتقاءدرجایگاه مدیریت شهری و راه اندازی نهضت تولید علم دراین حوزه خواند و مهمترین ویژگی آن را تعامل گرا بودن این مرکز دانست و گفت: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به نشانیwww.umiu.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: دانشگاه تخصصی، تاسیس دانشگاه تخصصی، شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی، دانشگاه شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی، مرکز علمی کاربردی شهرسازی، کاردانی وکارشناسی، بدون کنکور

آمار بازدید: 633 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image