ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بودجه اصلی طرح ضیافت انديشه از صندوق رفاه دانشجویی تأمین می‌‌شود (مرداد 91)

بودجه اصلی طرح ضیافت انديشه از صندوق رفاه دانشجویی تأمین می‌‌شود (مرداد 91)

معاون پشتیبانی طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان، گفت: بودجه اصلی طرح ضیافت انديشه از صندوق رفاه دانشجویی تأمین می‌‌شود.


منصور شفیع زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)منطقه اصفهان، گفت: مبارزه با جنگ نرم دشمن از مهم ترین اهداف تیم‌های رسانه‌ای مستقر در طرح ضیافت اندیشه است.

وي با بیان اینکه افزایش آگاهی دینی و معنوی دانشجویان از اهداف اصلی طرح ضیافت اندیشه در تابستان سال جاری می‌باشد، افزود: طرح ضیافت اندیشه با هدف تعمیق مفاهیم دینی و معرفت‌افزایی بیش از یک‌هزار دانشجو دانشگاه آزاد از سراسر استان از فضای عرفانی ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود.

وی افزود: با برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی در طرح امسال انتظار می‌رود به بیش از 80 درصد از اهداف طرح برسیم و شاهد رشد و شکوفایی معنویت و معرفت در میان دانشجویان شرکت کننده در طرح باشیم.

معاون پشتیبانی طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های فرهنگی در طرح ضیافت به عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان می‌باشد، اذعان کرد: بودجه اصلی طرح ضیافت اندیشه از صندوق رفاه دانشجویی به ازای هر دانشجو تأمین و مبلغ اندکی نیز به ازای ثبت نام در طرح از دانشجویان دریافت شده است.

شفیع زاده با اشاره به نقش تیم رسانه‌ای نهاد مقام معظم رهبری در فضاسازی و اطلاع‌رسانی طرح ضیافت اندیشه دانشگاه آزاد ادامه داد: فعالیت‌های تیم رسانه‌ای شامل دو بخش تیم رسانه‌ای مکتوب و مجازی می‌باشد که درتیم مکتوب خواهران فعالیت دارند و فعالیت‌های تیم مجازی بر عهده برادران می‌باشد.

معاون پشتیبانی طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: مبارزه با جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف تیم‌های رسانه‌ای مستقر در طرح ضیافت اندیشه است.

کلمات کلیدی: طرح ضیافت انديشه، منبع تامین بودجه طرح ضیافت انديشه، صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان

آمار بازدید: 433 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image