ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی شعبه دانشگاه الزهرا (س) در استان البرز (23 مرداد 92)

راه‌اندازی شعبه دانشگاه الزهرا (س) در استان البرز (23 مرداد 92)

استاندار البرز از راه‌اندازی شعبه شماره دو دانشگاه الزهرا (س) در این استان خبر داد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اصغر عربیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که میان استانداری البرز و دانشگاه الزهرا (س) منعقد شد، شعبه شماره دو این دانشگاه در استان البرز راه‌اندازی می‌شود.



وی این اقدام مهم علمی در استان را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در راستای گسترش این دانشگاه در شهرها به ویژه در سه استان کشور از جمله البرز با توجه به ظرفیت‌های موجود و همچنین نزدیکی این استان به سایت مرکزی در تهران عنوان کرد.



وی افزود: با راه‌اندازی این دانشگاه جهشی علمی در حوزه بانوان این استان ایجاد می‌شود که می‌تواند آینده روشنی را در ارتقاء سطح علمی بانوان ترسیم کند.



استاندار البرز تحقق این مهم را گامی موثر در راستای فراهم کردن بستری امن و سالم به منظور فعالیت‌های علمی بانوان دانست و گفت: با راه‌اندازی و تجهیز شعبه جدید این دانشگاه در استان البرز محیطی سالم و امن برای تحصیلات مقاطع مختلف عالی دختران در این استان به وجود آمده که به مطالبه دیرینه آنان پاسخ می‌دهد.



وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه کمیته مشترک کاری با حضور استانداری، امام جمعه کرج، معاونت‌های آموزشی، مالی و فرهنگی دانشگاه تشکیل جلسه داده و نسبت به برنامه‌ریزی مناسب به منظور راه‌اندازی این دانشگاه بحث و تبادل نظر خواهند کرد.



عربیان در پایان گفت: در این راستا استانداری البرز با تامین زمین مناسب و همچنین در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی حمایت و همکاری خود را به منظور تسریع در راه‌اندازی این دانشگاه مدنظر دارد.

کلمات کلیدی: شعبه دانشگاه الزهرا، ره اندازی شعبه دانشگاه الزهرا، شعبه دانشگاه الزهرا در استان البرز، شعبه شماره دو دانشگاه الزهرا

آمار بازدید: 381 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image