ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد دسترسی ورزشکاران المپیادی در زنجان به همه امکانات ارتباطی (21 مرداد 92)

دسترسی ورزشکاران المپیادی در زنجان به همه امکانات ارتباطی (21 مرداد 92)

مسئول کمیته اسکان ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور گفت: محل اسکان ورزشکاران در المپیاد مجهز به امکانات ارتباطی است.


رسول تاره امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته اسکان فعالیت خود را از زمان اعلام آمار ورزشکاران توسط سرپرست تیم‌ها آغاز کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده قبل از ورود ورزشکاران به زنجان توسط این کمیته، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل اسکان ورزشکاران و میهمانان این المپیاد در پنج خوابگاه و یک مهمان‌سرا در دانشگاه زنجان است.

مسئول کمیته اسکان ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور با بیان اینکه تاکنون بازدیدهای متعددی از خوابگاه‌ها انجام شده است ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از دو هفته قبل از آغاز المپیاد همه خوابگاه‌های اختصاص یافته شده به مهمانان سمپاشی و نظافت کامل شده است.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات قابل استفاده ورزشکاران در محل اسکان گفت: خوابگاه‌های در نظر گرفته شده مجهز به امکانات مورد نیاز ورزشکاران از قبیل اینترنت، تلفن و دستگاه خود‌پرداز است.

تاره با بیان اینکه کمیته اسکان با 17 داوطلب فعالیت دارد اظهار داشت: این افراد در چهار کمیته اسکان، تغذیه، حراست و بهداشت خوابگاه‌ها فعالیت دارند.

وی به یک اقدام ابتکاری کمیته اسکان در این المپیاد اشاره کرد و گفت: برای نخستین‌‌بار تقسیم‌بندی اسکان ورزشکاران قبل از ورود به زنجان توسط سرپرست کاروان‌های اعزامی استان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

مسئول کمیته اسکان ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور با اشاره به فضاسازی محل اسکان مهمانان یادآور شد: در محوطه دهکده المپیاد راهنما و کروکی‌هایی به منظور راهنمایی مهمانان نصب شده است.

وی تاکید کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره برق، سازمان آب و فاضلاب شرکت کنندگان در این ایام هیچ گونه قطعی صورت نخواهد گرفت.

تاره با بیان اینکه عوامل اجرایی کمیته اسکان به صورت 24 ساعته در خوابگاه‌ها فعالیت دارند، ادامه داد: خوابگاه فاطمیه یک، دو و سه مختص ورزشکاران، چهار مختص داوران و خوابگاه اشراق نیز برای اسکان سرپرستان فنی المپیاد تدارک دیده شده است.

وی ظرفیت خوابگاه‌های فاطمیه یک، دو و سه را به ترتیب شامل 200 اتاق با ظرفیت پنج و شش نفر عنوان کرد و یادآور شد: خوابگاه فاطمیه چهار نیز با 40 اتاق با ظرفیت چهار نفره با تجهیزات کامل به اسکان داوران اختصاص داده شده است.

مسئول کمیته اسکان ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور با اشاره به کیفیت خوابگاه‌های ورزشکاران و سرپرستان گفت: تلاش شده تمامی امکانات را به صورت یکسان برای میهمانان فراهم کنیم تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه به مسابقات خود بپردازند.

وی به نحوه خروج تیم‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌ها ی حذف شده و رشته‌های تیمی و انفرادی پس از اتمام مسابقات خود دهکده المپیاد را ترک می‌کنند و رشته‌های تیمی نیز پس از اتمام بازی دهکده المپیاد را ترک خواهند کرد.

تاره ابراز امیدواری کرد: کمیته اسکان با همکاری سایر کمیته‌ها تلاش می‌کند میزبان خوبی برای ورزشکاران در این ایام باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دغدغه اصلی این کمیته جلب رضایت همه ورزشکاران ازمحل اسکان خود بوده و امیدواریم همه میهمانان با خاطری خوش زنجان را ترک کنند.

کلمات کلیدی: ورزشکاران المپیادی در زنجان، ورزشکاران المپیادی، ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور، المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور، المپیاد ورزشی، دانشگاه‌های پیام‌نور

آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image