ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار لزوم حضور گسترده خیرین در حوزه آموزش عالی کشور (20 مرداد 92)

لزوم حضور گسترده خیرین در حوزه آموزش عالی کشور (20 مرداد 92)

معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، گفت: تاسیس کمیته خیرین وزارت علوم، اقدامی مهم و ماندگار در تاریخ آموزش عالی کشور است.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید جواد ساداتی نژاد در دیدار با جمعی از خیرین آموزش عالی، با اشاره به خدمات گسترده و عظیم خیرین کشور در زمینه ساخت و تجهیز مدارس، این تجربه درخشان را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در به میدان آوردن و استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی برای فائق آمدن بر مشکلات و محدودیت‌ها عنوان کرد.



وی با اشاره به خدمات خیرین در آموزش عالی، اظهارکرد: تا قبل از سال 1390 اقدامات خیرین در برخی دانشگاه‌ها به صورت پراکنده انجام می‌شد که در آن سال در وزارت علوم تصمیم گرفتیم با ایجاد کمیته‌ای در ستاد، الگوها و دانشگاه‌های موفق در این زمینه را شناسایی و در وهله بعد این دستاوردها را با دانشگاه‌های دیگر به اشتراک بگذاریم تا هر دانشگاه با توجه به شرایط محلی و جغرافیای فرهنگی خود برای حضور و مشارکت خیرین در فعالیت‌های دانشگاه، برنامه‌ریزی و اقدام کند.



معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم اضافه کرد: نسلی که دیروز در مدارس ساخته شده توسط خیرین تحصیل کرده‌اند، امروز به عرصه آموزش عالی قدم گذاشته‌اند و اکنون شرایط کشور اقتضا می‌کند، خیرین به صورت گسترده در حوزه آموزش عالی وارد شوند و با حمایت و مشارکت در توسعه آموزش عالی، در پیشرفت و اقتدار علمی کشور سهیم شوند.



دبیرکمیته خیرین وزارت علوم در خاتمه با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته توسط کمیته خیرین وزارت علوم، تاسیس این کمیته را اقدامی مهم و ماندگار در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی در تاریخ آموزش عالی کشور عنوان کرد و گفت: با گذشت زمان به مراتب بر اهمیت و جایگاه این کمیته افزوده خواهد شد.

کلمات کلیدی: آموزش عالی کشور، خیرین آموزش عالی کشور، تاریخ آموزش عالی کشور، خیرین آموزش عالی، خیرین دانشگاهی، ساخت و تجهیز مدارس

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image