ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد آغاز اردوی المپیاد علمی دانشجویی از امروز (20 مرداد 92)

آغاز اردوی المپیاد علمی دانشجویی از امروز (20 مرداد 92)

اردوی تیم‌های شرکت کننده در المپیاد علمی دانشجویی در رشته‌های ریاضی و شیمی از امروز آغاز می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اردوی تیم‌های شرکت کننده در المپیاد علمی دانشجویی در رشته‌های ریاضی و شیمی از امروز در اصفهان آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش، تعداد 208 نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله اول این المپیاد از طریق آزمون کارشناسی ارشد (المپیاد متمرکز) و 583 نفر از طریق غرفه‌های 8 گانه دانشگاهی (غیرمتمرکز) به مرحله دوم المپیاد کشوری راه یافته‌اند.

این المپیاد در رشته‌‌های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی،علوم تربیتی،حقوق، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی و آمار برگزار شده است.

همچنین رشته‌های مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات) و طراحی صنعتی از رشته‌های مورد آزمون در این المپیاد بوده‌اند.

بنابراین گزارش از حاضرین در آزمون کارشناسی ارشد و قطب‌های 8 گانه دانشگاهی (المپیاد غیر متمرکز) 41 نفر از دانشجویان رشته ریاضی و 40 نفر از دانشجویان رشته شیمی در مرحله دوم المپیاد به رقابت پرداختند.

لازم به ذکر است، از بین این نفرات، 5 نفر از رشته ریاضی و 5 نفر از رشته شیمی انتخاب شدند تا به همراه تیم‌های کشورهای روسیه، چین، پاکستان، قزاقستان، سوریه، تاتارستان و ونزوئلا در المپیاد بین‌المللی ریاضی و شیمی که در اصفهان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

اردوی این تیم‌ها از امروز یکشنبه 20 مرداد ماه آغاز و تا پنجشنبه 24 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ تیم‌های شرکت کننده در رشته‌های ریاضی، در روزهای 21 و 22 مرداد ماه برابر با 13 و 14 آگوست 2013 در آزمون ریاضی شامل رشته‌های آنالیز ریاضی، آنالیز عددی، جبر خطی، جبر یا تحقیق در عملیات به رقابت می‌پردازند.

همچنین در روزهای 21 و 22 مرداد ماه برابر با 13 و 14 آگوست 2013 تیم‌های شرکت کننده در رشته شیمی شامل گرایشات شیمی- فیزیک، شیمی معدنی، شیمی آلی، شیمی تجزیه و آنالیز دستگاهی به رقابت می‌پردازند.

به گفته مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور، در این اردو 16 نفر از برجسته‌ترین اساتید ایرانی به همراه 12 نفر از استادان خارجی، در تصحیح اوراق و اعلام نتایج با سازمان سنجش همکاری خواهند کرد.

بنابراین گزارش، مراسم اختتامیه این المپیاد در روز پنجشنبه 24 مرداد ماه برگزار می‌شود و به تیم‌های ایرانی و خارجی که حائز بالاترین نمرات باشند، به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز به همراه لوح تقدیر و جوایز دیگر اهدا خواهد شد.

گفتنی است، در این اردو بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی و کارخانه ذوب‌آهن برای مهمانان خارجی در نظر گرفته شده است.

کلمات کلیدی: اردوی المپیاد علمی دانشجویی، زمان اردوی المپیاد علمی دانشجویی، زمان شروع اردوی المپیاد علمی دانشجویی، المپیاد علمی دانشجویی، المپیاد علمی، المپیاد دانشجویی، المپیاد علمی دانشجویی ریاضی، المپیاد علمی دانشجویی شیمی

آمار بازدید: 457 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image