ارتباط مستقیم با 30862 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار خودباوری؛ مهم‌ترین دلیل افزایش سرعت علمی کشور (20 مرداد 92)

خودباوری؛ مهم‌ترین دلیل افزایش سرعت علمی کشور (20 مرداد 92)

استاندار خوزستان گفت: سرعت علمی کشور 7 برابر افزایش پیدا کرده که تنها دلیل آن خودباوری نخبگان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سیدجعفر حجازی در مراسم تجلیل از نفرات تک رقمی کنکور سال 92 که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زمانی مشکل ما در خوزستان کمبود فضاهای آموزشی بود، اما اکنون با بسترسازی لازم این مشکل مرتفع شده است.

وی بیان کرد: برای موفقیت در کنکور قطعا باید مثلث بین خانواده، دانش‌آموز و آموزش و پرورش شکل بگیرد و نبود دو ضلع در کنار دانش‌آموز باعث عدم موفقیت وی در کنکور می‌شود.

استاندار خوزستان افزود: در شهرستان‌های هندیجان، آغاجاری و هفتکل دانش‌آموزان نابغه بسیاری وجود دارد، اما به دلیل عدم شکل‌گیری سه ضلع مثلث در کنار هم موفق نیستند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان ما باید خود را باور کنند تا بتوانند پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری با موفقیت طی کنند.

حجازی ادامه داد: با اشاره به اینکه انقلاب ما با باورهای جوانان پیروز شد، قطعا اگر موفقیتی در هر رشته حاصل می‌شود به واسطه آن است که افراد خود را باور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: با وجود شرایط تحریمی سرعت علمی کشور 7 برابر افزایش پیدا کرده است و تنها دلیل آن مربوط به آن است که نخبگان ما خود را باور کرده‌اند.

استاندار افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های تعیین شده قرار بر این بود که در پایان سند چشم‌انداز و در سال 1304 به کشور اول منطقه تبدیل شویم، اما تلاش جوانان و سایر مسئولان باعث شده که اکنون و در سال 92 کشور اول منطقه باشیم.

وی خطاب به دو نفر بر‌تر کنکور سال جاری و دیگر نخبگان استان گفت: شما یک مسئولیت اجتماعی بر عهده دارید و آن اینکه باید تجربیات خود را در اختیار کسانی که قصد شرکت در کنکور سال آینده را دارند قرار داده و به آن‌ها امیدواری دهید.

حجازی عنوان کرد: امروز دانشگاه چمران اهواز در بین 70 مجموعه دانشگاهی رتبه 11 کشوری را دارد که اگر گام‌ها با سرعت بیشتری برداشته شود، در بین 10 مجموعه علمی کشور قرار خواهد گرفت.

وی گفت: خوشبختانه هر سال 30 تا 40 درصد تعداد دانش‌آموزان خوزستانی که در کنکور مقام بر‌تر کسب می‌کنند، افزایش پیدا می‌کند و‌ این جای بسیار امیدواری است.

استاندار خوزستان خطاب به رتبه‌های برتر کنکور امسال افزود: قطعا شما افتخار خوزستان هستید و امیدوارم سایر جوانان با تاسی از شما این راه را دنبال کنند.

کلمات کلیدی: افزایش سرعت علمی کشور، دلایل افزایش سرعت علمی کشور، مهمترین دلیل افزایش سرعت علمی کشور، میزان افزایش سرعت علمی کشور، مراسم تجلیل از نفرات تک رقمی کنکور سال 92

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image