ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش رغبت اساتید جوان دانشگاه صنعتی شریف به فعالیت های فرهنگی (19 مرداد 92)

افزایش رغبت اساتید جوان دانشگاه صنعتی شریف به فعالیت های فرهنگی (19 مرداد 92)

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف از افزایش رغبت اساتید جوان به فعالیت های فرهنگی در این دانشگاه خبر داد و گفت: بعد از ابلاغ آیین نامه ارتقاء فرهنگی این رغبت بین اساتید جوان افزایش یافته است.


روح الله فیروز آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره امتیاز فرهنگی برای ارتقا و اینکه استقبال اساتید بعد از ابلاغ آیین نامه ارتقا فرهنگی از فعالیت های فرهنگی چه مقدار افزایش داشته است، گفت: اساتید دانشگاه 10 امتیاز فرهنگی از طریق فعالیت های معمول فرهنگی که انجام می دهند بدست می آورند.

وی ادامه داد: ولی یک سری شاخص هایی نیز در فعالیت های فرهنگی وجود دارد مثل کمک به تشکل های دانشجویی، تولید برنامه‌های فرهنگی، برگزاری کرسی آزاداندیشی که این فعالیت ها تشویق کننده در زمینه فرهنگی و دارای امتیاز است.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: برخی از اساتید فعالیت های فرهنگی خوبی دارند ولی اطلاعی در این زمینه که این فعالیت ها می تواند براساس آیین نامه ارتقا برای آنها امتیاز در بر داشته باشد، ندارند بنابراین در کمیته فرهنگی ارتقا یکی از کارهایی که صورت می گیرد اطلاع رسانی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه اساتید جوان تر در زمینه فعالیت‌های فرهنگی به خوبی آگاه شده اند و از این برنامه‌های فرهنگی استقبال می کنند، تصریح کرد: تازه در ابتدای راه هستیم و اگر با همین روند پیش رویم، ظرف سه سال آینده تمام اساتید با فعالیت فرهنگی مثل فعالیت پژوهشی آشنا می شوند و هرکسی خود را مقید به این کار می کند تا از این طریق هم امتیاز بگیرد.

فیروزآبادی درباره اینکه اساتید این دانشگاه چقدر زمان صرف فعالیت های فرهنگی می کنند، گفت: برخی اساتید هستند که به عنوان مثال هر هفته با دانشجویان به کوه می روند و برخی هم هستند که با توجه به سنی که از آنها گذشته و شرایط خاصی که دارند تغییر چندانی در برنامه های خود ایجاد نکرده اند، تاثیر گذاری این امتیاز ها بیشتر روی اساتید جوان است.

کلمات کلیدی: اساتید جوان دانشگاه صنعتی شریف، اساتید جوان، دانشگاه صنعتی شریف، فعالیت های فرهنگی، دانشگاه شریف، اخبار جدید دانشگاه شریف

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image