ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی مسئله بودجه "دانشگاه ایران" در حال حل شدن است (19 مرداد 92)

مسئله بودجه "دانشگاه ایران" در حال حل شدن است (19 مرداد 92)

معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه ایران از همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در آزمون بورد امسال خبر داد.




شهرام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی در شهریور ماه، گفت: بر این اساس اعضای هیات علمی دانشگاه ایران که بعد از احیای دانشگاه به طور مستقل به عنوان اعضای هیات علمی بورد حکم اخذ کرده‌اند و نیز دستیارانی که امسال سال پایانی خود را می‌گذرانند و امتحان بورد می‌دهند، در رشته‌های تخصصی وفوق تخصصی جهت همکاری در آزمون بورد شرکت خواهند کرد.



وی با بیان اینکه مسئله بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال حل شدن است، افزود: ما آزمون وسیع ارتقا و پره بورد را به طور مستقل بدون بروز هیچ مشکلی برگزار کردیم که این خود نشان دهنده رفع شدن مشکلات در دانشگاه است.



معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه ایران با اشاره به از بین رفتن زیر ساخت‌های سیستم الکترونیک و نرم افزارهای آموزشی به عنوان یکی از مشکلات این دانشگاه، تاکید کرد: فعال شدن زیر ساخت‌ها زمان بر و نیازمند بودجه است که باید راه‌اندازی شود.



وی اظهارکرد: دانشگاه ایران متولد انقلاب و سرمایه ملی است و هر گونه غفلت در راه‌اندازی آن به ضرر کشور است، بنابراین تمام مسئولان باید مساعدت لازم را جهت راه‌اندازی زیر ساخت‌ها و تامین بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران داشته باشند.


کلمات کلیدی: دانشگاه ایران، اخبار جدید دانشگاه ایران، بودجه دانشگاه ایران، مشکلات دانشگاه ایران، اخبار داغ دانشگاه ایران

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image