ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش جزئیات افزایش بودجه مراکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی (مرداد 91)

جزئیات افزایش بودجه مراکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی (مرداد 91)

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به افزایش بودجه های مراکز تحقیقاتی این نهاد نسبت به سال 90 گفت: بر این اساس بودجه پژوهشگاه ابن سینا با افزایش 69.9 درصدی، از 62 میلیارد ریال سال 90 به 106 میلیارد ریال در سال 91 رسیده است.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد حسین یادگاری در مراسم گرامی داشت سی و دومین سالروز جهاد دانشگاهی با اشاره به دستاوردهای پژوهشگران این نهاد در 32 سال تلاش، افزود: تلاش این محققان امروز به بار نشسته است به گونه ای که در حوزه های فنی و مهندسی، علوم پایه، پزشکی و هنر حرفی برای گفتن داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی با انتقاد از اینکه ادعا می شود که حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه ها لزومی ندارد، اظهار داشت: این ادعاها به دلیل مشخص نبودن جایگاه جهاد دانشگاهی این نهاد است.

وی با اشاره به لزوم تغییر در ساختار هرم اعضای هیات علمی و تجهیزات، خاطر نشان کرد: با بازدید معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی از مجموعه های پژوهشی جهاد دانشگاهی مقرر شد تا بودجه های مورد نیاز خود را اعلام و این معاونت آمادگی خود را برای اعطای اعتبارات اعلام کرد.

یادگاری در عین حال از افزایش بودجه های بخشهای پژوهشی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در سال 91 نسبت به سال 90 خبر داد و یادآور شد: بودجه های مرکز تحقیقات گیاهان دارویی 17.5 درصد افزایش بودجه داشته است. بودجه های این مرکز در سال 90، 19 میلیارد ریال بوده که این میزان در سال 91 به 34 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش 5.8 درصدی بودجه مرکز تحقیقات سلول درمانی خاطر نشان کرد: بودجه این مرکز در سال 91 بالغ بر 179 میلیارد ریال می شود.

رئیس جهاد دانشگاهی ادامه داد: بودجه مرکز ذخایر ژنتیکی با افزایش 22.1 درصدی از 18 میلیارد سال 90 به به 22 میلیارد ریال در سال 91 افزایش یافت.

یادگاری همچنین از افزایش 69.9 درصدی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی ابن سینا خبر داد و اضافه کرد: بودجه این پژوهشگاه از 62 میلیارد ریال سال 90 به 106 میلیارد ریال در سال 91 رسیده است.

کلمات کلیدی: بودجه مراکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی، تغییر بودجه مراکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی، مراکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی، پژوهشگاه ابن سینا،سالروز جهاد دانشگاهی

آمار بازدید: 440 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image