ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تشریح نحوه انتخاب رشته داوطلبان با آزمون دانشگاه آزاد (16 مرداد 92)

تشریح نحوه انتخاب رشته داوطلبان با آزمون دانشگاه آزاد (16 مرداد 92)

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با تشریح نحوه انتخاب رشته با آزمون این دانشگاه گفت: هر داوطلب در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد می‌تواند ۲۰ رشته/محل را انتخاب کند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: هر داوطلب در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد می‌تواند بر اساس علاقه 20 رشته/محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب و در سایت ثبت کند.

وی در رابطه با نحوه گزینش داوطلبان، افزود: نحوه گزینش علمی داوطلبان صرفا بر اساس نمره کل در زیر گروه متناسب با رشته انتخابی سنجیده می‌شود، لذا انتخاب اول مزیت رقابتی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

رئیس مرکز آزمون خاطرنشان کرد: 20 انتخاب هر داوطلب به طور همزمان مورد بررسی و ارزشیابی قرار می‌گیرد و لذا برای انتخاب رشته امسال، رشته‌های ستاره‌دار وجود ندارد. اقبالی در ادامه تأکید کرد: داوطلبان فقط یکبار امکان انتخاب رشته در هر گروه آزمایشی و هر نظام آموزشی را دارند و چنانچه این قاعده در هنگام ثبت نام مورد توجه قرار نگیرد، امکان ویرایش و انتخاب رشته مجدد وجود ندارد.

مشاور ریاست دانشگاه گفت: داوطلبانی که با توجه به ضوابط اعلام شده امکان برخورداری از شرایط سهمیه بسیج فعال و همسر و فرزند جانباز 25درصد تا 49 درصد را دارند، باید در فرم انتخاب رشته نوع سهمیه خود را لحاظ کنند.

شایان ذکر است، سایر سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران مطابق آنچه در کارنامه سازمان سنجش ثبت شده است ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز آزمون توصیه کرد: داوطـلـبان مـی‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کرده و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح کنند یا به نشانی الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

کلمات کلیدی: www.azmoon.org، تشریح نحوه انتخاب رشته داوطلبان، انتخاب رشته، انتخاب رشته کنکور 92، انتخاب رشته دانشگاه آزاد، جزئیات انتخاب رشته، روش صحیح انتخاب رشته، تعداد رشته های انتخابی انتخاب رشته

آمار بازدید: 1251 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image