ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار وضعیت اسکان دانشجویان خوابگاهی در ایام تابستان/ دانشجویان پول غذایشان را می دهند (14 مرداد 92)

وضعیت اسکان دانشجویان خوابگاهی در ایام تابستان/ دانشجویان پول غذایشان را می دهند (14 مرداد 92)

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با تشریح وضعیت اسکان دانشجویان خوابگاهی در ایام تابستان، اعلام کرد: دانشجویان پول غذای خود را می دهند.کیوان مرادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اسکان دانشجویان طی تابستان در خوابگاهها، گفت: در تابستان صرفاً دانشجویان تحصیلات تکمیلی که مجبورند برای تکمیل پروژه های خود در خوابگاهها بمانند و نیمسال اول سال تحصیلی آینده باید از پایان نامه خود دفاع کنند، اسکان دارند.


وی درباره اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی ترمهای یک و دو، تاکید کرد: لزومی به ماندن این دانشجویان در خوابگاهها به علت اجبار دانشگاه در پرداخت هزینه اضافی و بازسازی خوابگاهها در ایام تابستان، وجود ندارد و در اولویت قرار ندارند اما به دانشگاهها اعلام کردیم در صورت امکان به این دانشجویان نیز اسکان دهند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره خدمات ارائه شده به دانشجویان خوابگاهی ایام تابستان، گفت: دانشگاه نمی تواند برای 50 نفر دانشجو سیستم آشپزخانه ای خود را فعال و چند برابر هزینه کند که اصلاً توجیه عقلانی ندارد، غذای این دانشجویان با قیمت مناسب از بیرون تهیه می شود اما مبالغ هر پرس غذا از دانشجویان دریافت می شود.

مرادیان اضافه کرد: طی تابستان دانشگاهها مجتمع ها را برای اسکان دانشجویان تجمیع کرده و خوابگاه نشینان را در یک ساختمان اسکان دادند.

این مقام مسئول در ادامه اعلام کرد که اسکان در خوابگاهها همزمان با آغاز سال تحصیلی، از سر گرفته می شود.

کلمات کلیدی: وضعیت اسکان دانشجویان خوابگاهی، دانشجویان خوابگاهی، دانشجویان خوابگاهی در ترم تابستان، خوابگاهها در ترم تابستان، ترم تابستان، پول غذای دانشجویان، اسکان در خوابگاهها همزمان با آغاز سال تحصیلی

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image