ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دوره کوتاه مدت MBA با گرایش فناوری اطلاعات برگزار می‌شود (14 مرداد 92)

دوره کوتاه مدت MBA با گرایش فناوری اطلاعات برگزار می‌شود (14 مرداد 92)

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با هدف بهبود مدیریت کشور، آگاهی از دانش مدیریت و ارتقاء آن برای مدیران، دوره MBA با گرایش فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با هدف بهبود مدیریت کشور، آگاهی از دانش مدیریت و ارتقاء آن برای مدیران، دوره MBA با گرایش فناوری اطلاعات را در مهرماه امسال برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، از محور‌های اصلی این دوره، افزایش مهارت و غنی‌سازی دانش مدیران و توانمند‌سازی نیروی ‌انسانی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (فاوا) است.

بنابراین گزارش، ارائه گواهی‌نامه رسمی از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طراحی و نظارت توسط متخصصان MBA طبق استاندارهای مدارس کسب‌ و کار بین‌المللی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز در کنار دروس اصلی دوره برای ارتقاء سطح علمی دانش پذیران از مشخصه‌های برجسته این دوره است.

بر اساس این گزارش، مدت این دوره 400 ساعت شامل 300 ساعت دروس مدیریتی عمومی و تخصصی و 100 ساعت دروس تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات است.

کلمات کلیدی: دوره کوتاه مدت MBA، MBA، اخبار جدید MBA، دوره های MBA، گرایش فناوری اطلاعات، دوره MBA با گرایش فناوری اطلاعات، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image