ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو در رشته مهندسی سیستم‌های انرژی در مقطع کارشناسی ‌ارشد دانشگاه کاشان (14 مرداد 92)

پذیرش دانشجو در رشته مهندسی سیستم‌های انرژی در مقطع کارشناسی ‌ارشد دانشگاه کاشان (14 مرداد 92)

رئیس دانشگاه کاشان از موافقت شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو در رشته مهندسی سیستم‌های انرژی در مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان افزود: با ایجاد این رشته، تعداد رشته گرایش‌های کارشناسی‌ارشد این دانشگاه به 64 رشته افزایش پیدا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در مهر امسال حدود دو هزار دانشجو در بیش از 160 رشته گرایش در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

رئیس دانشگاه کاشان، به حدود 30 رشته گرایش جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این رشته گرایش‌ها در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای نخستین بار مهر امسال دانشجو پذیرفته می‌شوند.

گفتنی است،دانشگاه کاشان دارای 13 دانشکده و پنج پژوهشکده است و بیش از هفت هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

کلمات کلیدی: رشته مهندسی سیستم‌های انرژی، کارشناسی ارشد رشته مهندسی سیستم‌های انرژی، ارشد، کارشناسی ارشد، پذیرش دانشجوی ارشد، مقطع کارشناسی ‌ارشد دانشگاه کاشان، مهندسی سیستم‌های انرژی، ارشد مهندسی سیستم‌های انرژی

آمار بازدید: 572 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image