ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‌اندازی 4 رشته جدید کارشناسی در دانشگاه‌ آزاد عنبرآباد (13 مرداد 92)

راه‌اندازی 4 رشته جدید کارشناسی در دانشگاه‌ آزاد عنبرآباد (13 مرداد 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عنبرآباد گفت: با همکاری دانشگاه آزاد واحد یزد چهار رشته جدید در مقطع کارشناسی ناپیوسته از ابتدای سال تحصیلی 93-92 در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.


اسماعیل اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: با همکاری دانشگاه آزاد واحد یزد چهار رشته جدید در مقطع کارشناسی ناپیوسته شامل مهندسی برق گرایش شبکه‌های انتقال و توزیع، مهندسی عمران گرایش عمران، مهندسی نیروگاه و مهندسی معماری از ابتدای سال تحصیلی 93-92 در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در مجموع 10 رشته امسال در دانشگاه آزاد اسلامی عنبرآباد تدریس می‌شود و علاقمندان می‌توانند در صورت داشتن شرایط به صورت فراگیر در این واحد ثبت‌نام کنند.

اسلامی تصریح کرد: دانشگاه عنبرآباد با 30 دانشجو در دو رشته از نیمسال اول 90 آغاز به کار کرده است و هم‌اکنون 350 دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیل می‌کنند که نشان از پیشرفت این دانشگاه در شهرستان عنبرآباد بوده است.

وی عنوان کرد: در شهریور امسال با همت مسئولان شهرستان و استان کلنگ‌زنی سایت دانشگاه آزاد به زمین می‌خورد تا این واحد آموزشی پله‌های ترقی را در شهرستان به مرور زمان طی کند.

اسلامی وجود دانشگاه‌ها را در شهرستان عنبرآباد یک نعمت بزرگ دانست و بیان داشت: کسانی بودند که به علت نبود دانشگاه در شهرستان از ادامه تحصیل محروم مانده بودند و با لطف الهی امروز دانشگاه‌ها در شهرستان عنبرآباد دایر و کسانی که به تحصیل علاقه دارند با دسترسی آسان می‌توانند، ادامه دهند.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌ آزاد عنبرآباد، اخبار جدید دانشگاه‌ آزاد عنبرآباد، رشته های تحصیلی جدید دانشگاه‌ آزاد عنبرآباد، رشته جدید کارشناسی، دانشگاه آزاد واحد یزد، مهندسی برق گرایش شبکه‌های انتقال و توزیع، مهندسی عمران گرایش عمران، مهندسی نیروگاه، مهندسی معماری

آمار بازدید: 373 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image