ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار راه‌اندازی رشته «مدیریت امور بانکی» برای نخستین بار در مرکز استان یزد (13 مرداد 92)

راه‌اندازی رشته «مدیریت امور بانکی» برای نخستین بار در مرکز استان یزد (13 مرداد 92)

رئیس دانشگاه امام جواد (ع) یزد از راه‌اندازی رشته مدیریت امور بانکی برای نخستین بار در استان یزد خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام جواد (ع)،‌محمد صالح اولیا با اشاره به گسترش روزافزون بانک‌ها اظهار داشت: نیاز به جذب کارکنان متخصص در سیستم بانکی یکی از دغدغه‌های مسئولان برای بهبود و افزایش کمی و کیفی خدمات در این بخش بوده است.

وی ادامه داد: بسیاری از نیروهای بانک‌ها دارای مدرک تحصیلی غیرمرتبط با بانکداری هستند که این امر باعث کاهش بهره‌وری و راندمان در ارائه خدمات می‌شود.

رئیس دانشگاه امام جواد(ع) یزد اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، برای نخستین بار در مرکز استان یزد، رشته «مدیریت امور بانکی» در مقطع کارشناسی در دانشگاه امام جواد(ع)راه اندازی شده است که علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند علاوه بر انتخاب رشته در کنکور بر اساس مصوبه جدید سازمان سنجش، حتی بدون ثبت‌نام در آزمون ورودی برای نام نویسی در این رشته اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iju.ir مراجعه و یا با تلفن 8233730 تماس حاصل کنند.

کلمات کلیدی: مدیریت امور بانکی، رشته مدیریت امور بانکی، رشته جدید مدیریت امور بانکی، امور بانکی، دانشگاه امام جواد، رشته های جدید دانشگاه امام جواد، کارشناسی مدیریت امور بانکی

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image