ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی آغاز توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از 21 مردادماه (13 مرداد 92)

آغاز توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از 21 مردادماه (13 مرداد 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از روز 21 مرداد ماه تا چهارشنبه 23 مرداد ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 تعداد 281 هزار و 515 نفر ثبت نام کردند. که از این تعداد 118 هزار و 69 نفر زن و 163 هزار و 446 نفر مرد هستند.

وی افزود: به عبارت دیگر 41.94 درصد داوطلبان زن و 58.6 درصد مرد هستند.

توکلی در ادامه خاطر نشان کرد: این آزمون در هفت گروه آموزشی و 74 کد رشته امتحانی در صبح و بعد از ظهر پنج شنبه 24 مرداد ماه در 143 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان برگزاری آزمون‌ها به تفکیک رشته‌های مختلف تاکید کرد: آزمون داوطلبان 20 کد رشته امتحانی از 74 کد رشته امتحانی شامل 18 کد رشته امتحانی فنی و مهندسی و دو کد رشته امتحانی علوم پایه در صبح پنج شنبه و آزمون 54 کد رشته امتحانی دیگر از 74 کد رشته امتحانی شامل 18 کل رشته امتحانی علوم انسانی، 7 کد رشته امتحانی هنر، 15 کد رشته امتحانی کشاورزی، 12 کد رشته امتحانی آموزش پزشکی و 2 کد رشته امتحانی دامپزشکی در بعد از ظهر پنج شنبه 24 مرداد ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تاریخ و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون و محل رفع نقص کارت شرکت در امتحان از امروز یکشنبه 13 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و در روزهای دوشنبه 14 مرداد و 21 مرداد ماه در نشریه پیک سنجش نیز منتشر می‌شود.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: کارت شرکت در آزمون نیز از روز 21 مرداد ماه تا چهارشنبه 23 مرداد ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون برای پرینت کارت باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی WWW.SANJESH.ORG مراجعه و با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری و شناسنامه یا شماره پرونده و کد رهگیری و شماره صنفی یا شماره شناسنامه و تاریخ تولد یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون خود تهیه کند.

کلمات کلیدی: توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، توزیع کارت آزمون، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، زمان توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، WWW.SANJESH.ORG، کاردانی به کارشناسی، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

آمار بازدید: 696 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image