ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد کسب رتبه نخست ورود به مقطع کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه قرآن و حدیث (12 مرداد 92)

کسب رتبه نخست ورود به مقطع کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه قرآن و حدیث (12 مرداد 92)

مشاور عالی رئیس دانشگاه قرآن و حدیث از کسب رتبه نخست ورود به مقطع کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.


حجت‌الاسلام هادی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دو شعبه تهران و قم در قالب حضوری و مجازی به تحصیل می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: 5 هزار نفر دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستند و یکی از نقاط قوت این دانشگاه کارهای آموزشی مبتنی بر کارهای پژوهشی است.

مشاور عالی رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه دانشگاه قرآن و حدیث بر اساس اطلاعات آماری سازمان سنجش در زمینه تربیت دانشجو جزو رتبه‌های اول کشور است گفت: سازمان سنجش سالانه میزان درصد پذیرش مقاطع تحصیلات تکمیلی را اعلام می‌کند که دانشگاه قرآن و حدیث با 48 درصد پذیرش در بین پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد در بین دانشگاه‌ها رتبه نخست را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه قرآن و حدیث پس از دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی شریف و تهران در مقطع دکترا رتبه چهارم پذیرش را کسب کرده است.

صادقی یادآور شد: کسب این رتبه‌ها از سوی دانشگاه به دلیل تخصص و ارتباط قوی بین پژوهشکده‌ها و دانشکده‌ها است.

دانشگاه قرآن و حدیث از مؤسسات آموزش عالى غیر دولتى است که از سال 78 با مجوز رسمى شوراى عالى انقلاب فرهنگى، فعالیت آموزشى خود را در قالب دانشکده علوم حدیث آغاز کرده و امروز با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نام «دانشگاه قرآن و حدیث» به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این دانشگاه دارای سه دانشکده فعال با عناوین «دانشکده علوم و معارف قرآن»، «دانشکده علوم و معارف حدیث» و «دانشکده علوم و معارف اسلامی» و نیز شعبه‌ای در تهران با عنوان «پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث» است.

دانشگاه قرآن و حدیث با هدف احیای امر اهل بیت(ع) و زمینه‌سازی برای حکومت جهانی اهل بیت(ع) تأسیس شده است.

اکنون این دانشگاه در سه شهر قم، تهران و اصفهان فعالیت دارد و از مراکز آموزش عالی منحصر به فرد در حوزه مباحث حدیثی در کشور به شمار می‌رود.

تبیین نقش اساسى احادیث پیشوایان معصوم در شناخت معارف اصیل اسلامى و دستورالعمل‏هاى نجات‏بخش و سعادت‏آفرین این دین آسمانى با اصل قراردادن آموزش علوم حدیث از جمله اهداف مهم این دانشگاه است.

کلمات کلیدی: ورود به مقطع کارشناسی ارشد، رتبه نخست ورود به مقطع کارشناسی ارشد، ورود به مقطع ارشد، کارشناسی ارشد، دانشگاه قرآن و حدیث، ارشد دانشگاه قرآن و حدیث، کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث، کسب رتبه نخست، ارشد

آمار بازدید: 446 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image