ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور مصاحبه با علی عجم رتبه دوم کنکور 92 در گروه علوم تجربی (12 مرداد 92)

مصاحبه با علی عجم رتبه دوم کنکور 92 در گروه علوم تجربی (12 مرداد 92)

نفر دوم گروه علوم تجربی در کنکور 92 گفت: زمان درس‌خواندن ثابتی نداشتم و در طول هفته حدود 40 یا 50 ساعت درس می‌خواندم. در کل معتقدم کمیت درس‌ خواندن برای کنکور مهم نیست و آن چیزی که اهمیت دارد کیفیت درس خواندن است.


علی عجم رتبه دوم کنکور 92 در گروه علوم تجربی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: کنکورم را خیلی بهتر از آزمون‌های آزمایشی دادم و احتمال می‌دادم که در کنکور رتبه تک رقمی کسب کنم.

وی افزود: در هیچ کلاس کنکور خاصی شرکت نمی‌کردم و تنها در آزمون‌های آزمایشی مربوط به سازمان سنجش شرکت می‌کردم.

نفر دوم گروه علوم تجربی در آزمون سراسری سال 92 در ادامه تاکید کرد: زمان درس‌خواندن ثابتی نداشتم و در طول هفته میانگین حدود 40 یا 50 ساعت درس می‌خواندم. در کل معتقدم کمیت درس‌ خواندن برای کنکور مهم نیست و آن چیزی که اهمیت دارد کیفیت درس خواندن است.

وی درباره رشته مورد علاقه‌اش برای ادامه تحصیل گفت: مسلما رشته پزشکی را انتخاب می‌کنم اما هنوز هیچ تصمیمی درباره گرایش رشته تخصصی‌ام نگرفته‌ام.

عجم همچنین کسب رتبه بالای کنکور را در میان بستگانش تنها مختص به خودش ندانست و در این‌باره تاکید کرد: مادرم پزشک است و حسین فردین پسر‌خاله پدرم نیز در کنکور 86 رتبه 40 را کسب کرد با این حال هیچ کس موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور نشده بود.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور 92، مصاحبه با رتبه برتر کنکور، رتبه دوم تجربی 92، رتبه برتر کنکور تجربی سال 92، مصاحبه با علی عجم رتبه دوم کنکور 92 ، علی عجم، تعداد ساعت درس خواندن رتبه های برتر کنکور، نحوه مطالعه رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه 2 کنکور 92

آمار بازدید: 4379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
یک فرد مطلع شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

1- حسین فرزین و نه فردین 2- پسرخاله مادر و نه پدر 3- رتبه حسین فرزین در سال 86 دررشته ریاضی 2 بوده است و رتبه کنکور پدر علی عجم 40 بوده 4- علی اشتباه فوق را به فارس نیوز که مصاحبه کننده بود تذکر داده است