ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی تلاش ژاپن برای جهانی‌سازی دانشگاه‌هایش (12 مرداد 92)

تلاش ژاپن برای جهانی‌سازی دانشگاه‌هایش (12 مرداد 92)

وزارت آموزش ژاپن قصد دارد طی 10 سال آینده 10 دانشگاه این کشور را به فهرست 100 دانشگاه برتر جهان بیافزاید.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ وزیر آموزش، فرهنگ، ورزش، علوم و فن‌آوری ژاپن قصد دارد با تخصیص بودجه سالانه 10 میلیارد ین به هر دانشگاه، این هزینه را در بودجه درخواستی خود در سال 2014 میلادی بگنجاند.



وزارت آموزش ژاپن قصد دارد ضمن برگزیدن 10 دانشگاه دولتی و خصوصی این کشور به عنوان «دانشگاه‌های برتر جهانی» آنها را به انجام تحقیقات مشترک با دانشگاه‌های خارجی و دعوت از استادان مطرح خارجی تشویق کند.



به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن نیوز، دولت ژاپن امیدوار است با ارتقای رتبه جهانی دانشگاه‌های این کشور، قدرت رقابت صنایع ژاپن را بهبود بخشد.



دانشگاه‌های مورد نظر برای پیوستن به جمع «دانشگاه‌های برتر جهانی» پس از ارزشیابی در فاکتورهایی نظیر فضای آموزشی و تعداد تحقیقات علمی انجام شده از سوی محققان آنها، گزینش می‌شوند.



در یکی از مشهورترین رده‌بندی‌های دانشگاه‌های جهان که از سوی موسسه Times Higher Education اعلام می‌شود، تنها دو دانشگاه ژاپنی در سال 2012 میلادی در جمع 100 دانشگاه برتر جهان قرار داشتند که در این فهرست دانشگاه توکیو در رتبه 27 و دانشگاه کیوتو در رتبه 54 جهان قرار داشتند.

کلمات کلیدی: جهانی‌سازی دانشگاه‌های ژاپن، دانشگاه‌های ژاپن، اخبار جدید دانشگاه‌های ژاپن، تحصیل در دانشگاه‌های ژاپن، وضعیت علمی دانشگاه‌های ژاپن، وزارت آموزش ژاپن، دانشگاه‌های برتر جهانی، دانشگاه‌های خارجی، ارتقای رتبه جهانی دانشگاه‌های ژاپن

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image