ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 1500 دانشجوی خارجی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) (12 مرداد 92)

تحصیل 1500 دانشجوی خارجی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) (12 مرداد 92)

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، گفت: حدود 1500 دانشجوی غیرایرانی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که 50 درصد این دانشجویان در بخش آموزش زبان فارسی مشغول تحصیل هستند.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آل بویه اظهارکرد: این آمار در تاریخ دانشگاه بی سابقه بوده است، زیرا به طور معمول بین 100 تا 200 دانشجو در بخش آموزش زبان فارسی داشته‌ایم و این عدد نشان دهنده افزایش این تعداد دانشجو است.



وی با اشاره به فرسوده بودن برخی از خوبگاه‌های دانشگاه، تصریح کرد: هر سال مقادیر بسیاری از اعتبارات صرف تعمیرات این بناها می‌شود.



وی افزود: باید فرهنگ استفاده از امکانات به ویژه در خوابگاه‌ها در بین دانشجویان ایرانی و غیرایرانی نهادینه شود و امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات قانونی، مجوز ساخت خوابگاه را از دولت اخذ کنیم.



رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، اظهارکرد: چند سالی است که اجازه نمی‌دهند از بودجه‌های عمومی خوابگاه احداث شود و با توجه به اینکه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) رسالتی خاص بر عهده دارد و دانشجویان غیرایرانی را اسکان می‌دهد از این رو نمی‌توان خوابگاه‌های خود را به بخش خصوصی واگذار کند.



وی با اشاره به نظارت دائمی دانشگاه بر خوابگاه، تاکید کرد: اگر نقصی در خوابگاه وجود داشته باشد، دانشگاه نسبت به رفع آن اقدام می‌کند، بنابراین از دانشجویان نیز خواستاریم در استفاده از امکانات دولتی توجه لازم را داشته باشند تا از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم.

کلمات کلیدی: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، اخبار جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، دانشجویان خارجی، تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، آموزش زبان فارسی، آموزش زبان فارسی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، دانشجوی خارجی در دانشگاههای ایران

آمار بازدید: 329 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image