ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تحصیل بیش از 15 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور استان سمنان (9 مرداد 92)

تحصیل بیش از 15 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور استان سمنان (9 مرداد 92)

رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان از وجود 15 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور این استان خبر داد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، خیاطیان اظهارکرد: دانشگاه پیام نور استان با دارا بودن 15 هزار دانشجوی فعال در چهار مرکز و پنج واحد، در 310 رشته محل فعالیت دارد.



وی ادامه داد: بیشتر رشته‌های تدریس شده در دانشگاه پیام نور استان کارشناسی و تعدادی نیز کارشناسی ارشد است.



وی پیام نور را بزرگترین و گسترده ترین دانشگاه دولتی وزارت علوم خواند و با اشاره به نقش دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور در تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص، افزود: هدفگذاری این دانشگاه به سمت تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص است.



رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان با اشاره به نقش پژوهش در توسعه و جایگاه اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: طبق بررسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (isc)، دانشگاه پیام نور در فعالیت‌های پژوهشی در سال 1391 از بین دانشگاه‌های کشور، رتبه هشتم را کسب کرده که نشان از تلاش اعضای هیات علمی این دانشگاه در پیشرفت علمی کشور دارد.



خیاطیان افزود: دانشگاه پیام نور با فعالیت گستره در سطح کشوری، توانسته است در حذف کنکور سراسری نقش مهمی را ایفا کند، به گونه‌ای که این دانشگاه در سال تحصیلی 93-92 اعلام آمادگی کرده است که در همه رشته‌های کارشناسی می‌تواند بدون شرکت در کنکور دانشجو بپذیرد.


کلمات کلیدی: دانشگاه‌های پیام‌نور استان سمنان، تعداد دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان سمنان، دانشگاه پیام نور استان سمنان، دانشگاه پیام نور، ارشد دانشگاه پیام نور، کارشناسی دانشگاه پیام نور، رتبه دانشگاه پیام نور در فعالیتهای پژوهشی

آمار بازدید: 456 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image