ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی صدور نمایه فرهنگی و اجتماعی برای مراکز آموزشی علمی کاربردی (8 مرداد 92)

صدور نمایه فرهنگی و اجتماعی برای مراکز آموزشی علمی کاربردی (8 مرداد 92)

نخستین جلسه دور جدید کمیته نظارت و ارزیابی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تشکیل شد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی فیض معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی، گفت: نخستین جلسه دور جدید کمیته نظارت و ارزیابی فرهنگی و دانشجویی شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه 1392 در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تشکیل شد.



وی با اشاره به دستور کار این جلسه، مهم‌ترین محور جلسه را فعال‌سازی کمیته نظارت و توجه ویژه به مسائل نظارتی حوزه فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی عنوان کرد.



وی همچنین با بیان اینکه نمایه فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزش عالی علمی کاربردی صادر شده است، اظهارکرد: با نگاه فرایندی به مقوله نظارت، برای ارزیابی عملکرد فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزشی متناسب با سطوح و انواع مختلف آنها، 16 الگوی متفاوت ارزیابی با درجه سختی و شاخص‌های گوناگون طراحی و اعمال شده است.



فیض در پایان، گفت: با توجه به ضرورت تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی فرهنگی و دانشجویی با ترکیب کامل اعضا در جلسه فوق، اعضای حقیقی عضو کمیته با مشورت اعضای حاضر در جلسه تعیین شد تا حکم آنها توسط نایب رییس شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه صادر شود.


کلمات کلیدی: مراکز آموزشی علمی کاربردی، نمایه فرهنگی مراکز آموزشی علمی کاربردی، نمایه اجتماعی مراکز آموزشی علمی کاربردی، ارزیابی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی

آمار بازدید: 377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image