ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه نتایج بورس دکتری پژوهش محور دستگاه‌های اجرایی اعلام شد (8 مرداد 92)

نتایج بورس دکتری پژوهش محور دستگاه‌های اجرایی اعلام شد (8 مرداد 92)

مدیر کل امور بورس وزارت علوم از اعلام نتایج بورس دکتری پژوهش محور دستگاه‌های اجرایی خبر داد.


دکتر حسن مسلمی نایینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره بررسی 1050 پرونده از بین متقاضیان، گفت: پس از ارزیابی، 167نفر از متقاضیان در اولویت قرار گرفتند که نتایج ارزیابی و بررسی در پروفایل متقاضیانی که در اولویت قرار گرفته‌اند، اعلام شده است.



وی افزود: ارزیابی متقاضیان بر اساس مدارکی که در سامانه کاربرد قرارداده‌اند، انجام شده و اکثر متقاضیانی که در اولویت قرار نگرفته‌اند، حائز شرایط لازم بوده و بعضا حمایت مالی معتبر نداشته‌اند.



مسلمی با بیان اینکه مراحل ثبت‌نام و بررسی تقاضا در چند مرحله انجام شده است، تصریح کرد: ابتدا متقاضیان در سامانه حوزه کاربرد ثبت‌نام کردند و حوزه‌های کاربرد متقاضیان بعد از دریافت نام کاربری و رمز از اداره کل بورس سازمان دانشجویان وزارت علوم، صلاحیت متقاضی را تایید کرده و نامه مالی را در سیستم قراردادند که پس از آن اداره کل بورس پرونده متقاضیان را با توجه به رشته متقاضی تفکیک و طی هفت جلسه با متوسط زمانی دو تا سه ساعت با حضور حدود 50 نفر از اعضای هیات علمی مجرب دانشگاه و پژوهشگاه‌های کشور داوری و بررسی کرد.



مدیر کل بورس وزارت علوم خاطرنشان کرد: ارزیابی بر اساس مدارکی که متقاضیان در سامانه قرارداده بودند، انجام شد که این ارزیابی شامل بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی، اجرایی و فرهنگی بود، همچنین اساتید داور با توجه به مستندات متقاضیان، ارزیابی و بررسی‌های خود را اعمال و در نهایت تعدادی را در اولویت دوره دکتری پژوهش محور معرفی کردند.

کلمات کلیدی: نتایج بورس دکتری پژوهش محور دستگاه‌های اجرایی، نتایج بورس دکتری، دکتری پژوهش محور، بورس دکتری دستگاه‌های اجرایی، بورس دکتری پژوهش محور، اخبار جدید بورس دکتری پژوهش محور، دکتری، بورسیه دکتری

آمار بازدید: 462 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image