ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور جزئیات استفاده از نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۲ (8 مرداد 92)

جزئیات استفاده از نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۲ (8 مرداد 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش ضمن تشریح جزئیات استفاده از نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۲، گفت: هر کارت اعتباری استفاده از نرم‌افزار به مبلغ 10 هزار تومان بوده و تنها برای یک نفر و یک گروه آزمایشی قابلیت استفاده دارد.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: داوطلبان استفاده از نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته، به ازای هر گروه آزمایشی که تمایل به آگاهی از رشته‌های معرفی شده نرم‌افزار انتخاب رشته در آن گروه را دارند، باید کارت اعتباری به مبلغ 10 هزار تومان خریداری کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ هر کارت اعتباری استفاد از نرم‌افزار فقط برای یک داوطلب و برای یک گروه آزمایشی است و استفاده مجدد از آن در هر گروه آزمایشی دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

توکلی در ادامه خاطر‌نشان کرد: برای خرید کارت اعتباری هر داوطلب می‌تواند از طریق لینک خرید کارت اعتباری که در منوی نرم‌افزار انتخاب رشته موجود است، اقدام کند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: همچنین پس از پرداخت اینترنتی در نرم افزار فروش کارت اعتباری سازمان سنجش آموزش کشور، به ازای هر گروه آزمایشی یک شماره سریال و رمز عبور در اختیار داوطلب قرار می گیرد که فقط و فقط مخصوص استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته یک گروه آزمایشی است.

توکلی همچنین تصریح کرد: پس از خرید کارت اعتباری، داوطلب باید اطلاعات درخواست شده را در سیستم نرم افزار راهنمای انتخاب رشته، در گروه آزمایشی مورد نظر وارد کند و در صورت صحت اطلاعات به وی اجازه استفاده از سیستم داده می‌شود.

وی با اشاره به ثبت اطلاعات داوطلبان در این نرم‌افزار، گفت: در گام بعدی اطلاعات کارت اعتباری راهنمای انتخاب رشته از داوطلب درخواست می‌شود و لازم است این اطلاعات وارد شود و در صورت صحت اطلاعات این کارت اعتباری به اطلاعات داوطلب در گروه آزمایشی مورد نظر اختصاص پیدا می‌کند.

وی افزود: در مراجعات بعدی داوطلب، دیگر نیازی به ورود اطلاعات کارت اعتباری راهنمای انتخاب رشته برای گروه آزمایشی مربوط نیست.

کلمات کلیدی: نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۲، چگونه از نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته استفاده کنیم، انتخاب رشته کنکور ۹۲، جزئیات انتخاب رشته کنکور ۹۲، تشریح جزئیات استفاده از نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۲، انتخاب رشته ریاضی، انتخاب رشته تجربی، انتخاب رشته انسانی، انتخاب رشته زبان، انتخاب رشته هنر

آمار بازدید: 487 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image