ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها (مرداد 91)

تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها (مرداد 91)

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه تصویب شد که وزارت آموزش و پرورش برخی از مربیان پیش دبستانی و شرکتی‌ها را استخدام کند.


علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد مصوبات امروز جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: امروز اعضای کمیسیون به طرح موصوف به وقف اموال دانشگاه آزاد رأی ندادند و این طرح رد شد.

سلیمی با اشاره به اینکه در این جلسه اعضای کمیسیون به بررسی ماده 8 با عنوان حمایت از سهمیه کنکور ایثارگران پرداختند، تصریح کرد: این طرح در سال 77، 40 درصد سهمیه برای ایثارگران و خانواده شهدا در نظر گرفته بود، ولی در ماده 8، 25 درصد سهمیه به آنها اختصاص دارد.

وی افزود: ماده 8 به دلیل آنکه با کاهش سهمیه همراه بود در کمیسیون آموزش مجلس رد شد.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد گزارش دبیر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی نیز گفت: در این جلسه غلامعلی حدادعادل دبیر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی از اقدامات این شورا گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه داد.

سلیمی از تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه تصویب شد که وزارت آموزش و پرورش برخی از مربیان پیش دبستانی و شرکتی‌ها بر اساس اولویت سنوات خدمت و قبولی در آزمون را استخدام کند.

کلمات کلیدی: استخدام مربیان پیش‌دبستانی، استخدام شرکتی ها، تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها، استخدام مربیان، استخدام مربی پیش دبستانی

آمار بازدید: 1178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image