ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی EPT آغاز شد (6 مرداد 92)

ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی EPT آغاز شد (6 مرداد 92)

ثبت‌نام آزمون استاندارد زبان انگلیسی EPT‌ از امروز شنبه پنجم مرداد 92 آغاز شد و تا روز سه‌شنبه 15 مرداد 92 ادامه دارد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: بیست و چهارمین آزمون EPT‌ آغاز شد، بنابراین داوطلبان برای ثبت‌نام باید به سایت ept.iauset.com مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند.



وی در خصوص تاریخ برگزاری این آزمون، گفت: این آزمون در روز جمعه 25 مرداد 92 در تهران برگزار خواهد شد و ثبت‌نام شوندگان باید یک ساعت قبل از آزمون یعنی ساعت هفت صبح در محل برگزاری حضور داشته باشند.



اقبالی در خصوص منابع برای مطالعه و استفاده ثبت‌نام شوندگان، گفت: منابع آزمون EPT بر روی سایت ept.iauset.com قرار داد و متقاضیان می‌توانند از این منابع استفاده کنند.



وی در پاسخ به این سوال که آیا برای شرکت در این آزمون شرط سنی مطرح است، گفت: برای شرکت در آزمون EPT شرط سنی وجود ندارد و هر فرد می‌تواند جهت ارزشیابی وضعیت زبان انگلیسی خود در این آزمون شرکت کند.


کلمات کلیدی: آزمون زبان انگلیسی EPT، آزمون زبان انگلیسی، EPT، آزمون استاندارد زبان انگلیسی EPT‌، زمان شروع ثبت‌نام آزمون استاندارد زبان انگلیسی EPT، مهلت ثبت نام ثبت‌نام آزمون استاندارد زبان انگلیسی EPT، زبان انگلیسی، منابع آزمون EPT

آمار بازدید: 481 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image