ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار احتمال تمدید مهلت بررسی درخواست‌های میهمانی و انتقال توسط دانشگاه‌های مقصد (6 مرداد 92)

احتمال تمدید مهلت بررسی درخواست‌های میهمانی و انتقال توسط دانشگاه‌های مقصد (6 مرداد 92)

مدیرکل امور دانشجویان داخل از احتمال تمدید مهلت بررسی درخواست‌های میهمانی‌ و انتقال توسط دانشگاه‌های مقصد به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها، تا پایان هفته اول شهریورماه خبر داد.


محمد‌حسن یوسفی مدیرکل امور دانشجویان داخل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: بعد از ارجاع درخواست‌های موافقت شده میهمانی ‌و انتقال توسط دانشگاه‌های مبدا به دانشگاه‌های مقصد، این درخواست‌ها توسط دانشگاه‌های مبدا در حال بررسی است.

وی افزود: با این حال با توجه به مهلت در‌نظر گرفته شده برای این دانشگاه‌ها تا پایان مرداد‌ماه و قرار گرفتن این مهلت در تعطیلی دانشگاه‌ها آمار مشخص و قابل اتکایی برای درخواست‌های مورد موافقت قرار گرفته توسط دانشگاه‌های مقصد وجود ندارد.

مدیرکل امور دانشجویان داخل در پایان با اشاره به احتمال تمدید مهلت در نظر گرفته شده برای دانشگاه‌های مقصد خاطرنشان کرد: تداخل مهلت بررسی‌ها با تعطیلی دانشگاه‌ها شاید مشکلاتی را بابت کمبود زمان متوجه دانشگاه‌ها کند که در صورت درخواست‌ دانشگاه‌های مقصد، این مهلت را تا پایان هفته اول شهریورماه تمدید خواهیم کرد.

کلمات کلیدی: بررسی درخواست‌های میهمانی دانشجویان، مهلت بررسی درخواست‌های میهمانی دانشجویان، درخواست‌های میهمانی‌ و انتقال دانشجویان، روند میهمانی دانشجویان، جزئیات انتقال دانشجویان، انتقال دانشجویان توسط دانشگاه‌های مبدا به دانشگاه‌های مقصد

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image