ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور راه‌اندازی 6 رشته جدید در دستور کار دانشگاه پیام‌نور هویزه (4 مرداد 92)

راه‌اندازی 6 رشته جدید در دستور کار دانشگاه پیام‌نور هویزه (4 مرداد 92)

رییس دانشگاه پیام‌نور هویزه از برنامه این دانشگاه برای راه‌اندازی شش رشته جدید در مقطع کارشناسی خبرداد و گفت: در صورت موافقت شورای گسترش پذیرش دانشجو در این رشته‌ها از مهرماه آغاز می‌شود.



همایون ساکی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این رشته‌ها شامل مهندسی‌ کشاورزی در 2 گرایش علوم کشاورزی و اقتصاد کشاورزی، مهندسی آب و خاک، مدیریت دولتی، حسابداری و روانشناسی است و درصورت اعلام موافقت شورای گسترش تا زمان توزیع دفترچه‌های انتخاب رشته کنکور امسال، در این رشته‌ها برای سال تحصیلی 93-92 دانشجو می‌پذیرد.


وی با اشاره به ارسال این درخواست در بهمن‌ماه 91 به شورای گسترش، خاطرنشان کرد: تمام شرایط لازم از نظر اعضای هیات‌علمی و فضای آموزشی برای راه‌اندازی این رشته‌ها فراهم است.


حسینی افزود: در حال حاضر ساختمان آموزشی با مساحت 1800 مترمربع در سه طبقه با اعتبار اولیه بیش از چهار میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده و اکنون در مراحل انجام آزمایش خاک است، همچنین قرار است این پروژه 18 ماهه تحویل داده شود.


رییس دانشگاه پیام‌نور هویزه تصریح کرد: در حال حاضر حدود 1000 دانشجو در پنج کد رشته مقطع کارشناسی شامل حقوق، علم اطلاعات و دانش‌شناسی و الهیات در سه گرایش فقه و مبانی، فلسفه و کلام و علوم قرآن و حدیث در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


وی افزود: در صورت موافقت با راه‌اندازی این رشته‌ها، جمعیت دانشجویی دانشگاه با 20 درصد رشد به 1200 تا 1300 نفر افزایش می‌یابد.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور هویزه، رشته های جدید دانشگاه پیام‌نور هویزه، کارشناسی دانشگاه پیام‌نور هویزه، دانشگاه پیام‌نور، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور، پذیرش دانشجو پیام نور، دانشگاه پیام نور 92

آمار بازدید: 616 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image