ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تشکیل جلسه فوری بازنگری در اخذ ضمانت از پذیرفته‌شدگان دستیاری (4 مرداد 92)

تشکیل جلسه فوری بازنگری در اخذ ضمانت از پذیرفته‌شدگان دستیاری (4 مرداد 92)

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل جلسه فوری برای بازنگری در اخذ ضمانت از پذیرفته‌شدگان دستیاری برای ثبت‌نام در روز شنبه 5 مراد ماه خبر داد و گفت: نتیجه این جلسه ظهر روز فردا شنبه اعلام خواهد شد.



طاهر موهبتی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص اعتراض پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری مبنی بر ایجاد تغییر در اخذ ضمانت برای ثبت‌نام اظهار کرد: با توجه به مشکلات پذیرفته‌شدگان که از طریق رسانه‌ها به ما منعکس شد، جلسه‌ای با فوریت و با رویکرد تسهیل روند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تشکیل می‌شود.


وی با اشاره به تشکیل این جلسه در ساعت 10 صبح روز شنبه (پنجم مرداد ماه)، گفت: نتیجه بررسی‌ها در این خصوص در ظهر همان روز (شنبه) اعلام خواهد شد.


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت تصریح کرد: روز شنبه اخذ ضمانت برای ثبت‌نام هم به جهت راحت‌تر شدن پذیرفته‌شدگان و همچنین حفظ منافع دولت بررسی می‌شود، اما در هر صورت بازنگری در این زمینه خواهد شد.


موهبتی در پایان از خبرگزاری ایسنا به دلیل پیگیری مطالبه پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری سال 92 تشکر کرد.

کلمات کلیدی: اخذ ضمانت از پذیرفته‌شدگان دستیاری، پذیرفته‌شدگان دستیاری، اعتراض پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری، آزمون دستیاری سال 92، آزمون دستیاری، اخبار جدید آزمون دستیاری، آزمون دستیاری 92

آمار بازدید: 412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image