ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی موافقت با 135 مرکز تحقیقاتی پزشکی و اعطای مجوز به 7 مرکز رشد جدید (4 مرداد 92)

موافقت با 135 مرکز تحقیقاتی پزشکی و اعطای مجوز به 7 مرکز رشد جدید (4 مرداد 92)

شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در جدیدترین تصمیمات خود در زمینه اعطای مجوز فعالیت به مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی با ایجاد 135 مرکز تحقیقاتی موافقت اصولی و قطعی به عمل آورد.به گزارش خبرنگار مهر، شورای گسترش در دویست و بیست و چهارمین نشست خود با تاسيس 85 مراكز تحقيقاتي وابسته به دانشگاههاي علوم پزشكي موافقت اصولی به عمل آورد که این مراکز تحقیقاتی پس از طی فرآیندهای قانونی و فعالیت تحقیقاتی می توانند درخواست موافقت قطعی خود را ارائه کنند.


همچنین این شورا در این جلسه با تاسيس 50 مراكز تحقيقاتي وابسته به دانشگاههاي علوم پزشكي موافقت قطعی خود را اعلام کرده است.

بر اساس تصمیم شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز رشد باید مجوز خود را از این شورا کسب کنند که در این جلسه شورای گسترش با تاسيس 7 مراكز رشد دانشگاههاي علوم پزشكي موافقت کرد.

همچنین موافقت با تاسيس 6 پژوهشكده وابسته به دانشگاههاي علوم پزشكي از دیگر تصمیمات شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی بود.

کلمات کلیدی: مرکز تحقیقاتی پزشکی، ایجاد مرکز تحقیقاتی پزشکی، گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز رشد، علوم پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image