ارتباط مستقیم با 30666 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش بدون کنکور دانشجو در 9 رشته کارشنارسی ارشد دانشگاه کاشان (مرداد 91)

پذیرش بدون کنکور دانشجو در 9 رشته کارشنارسی ارشد دانشگاه کاشان (مرداد 91)

رئیس دانشگاه کاشان از راه اندازی "پردیس دانشگاهی" در محل پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر این دانشگاه خبر داد و گفت: با راه اندازی این پردیس در 9رشته دانشجوی بدون کنکور پذیرش می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عباس کتابی گفت: این دانشگاه در چارچوب برنامه پنجم توسعه کشور و همچنین چشم انداز 1404 دانشگاه در زمینه گسترش و دسترسی به فرصت های آموزشی و پژوهشی و مشارکت در استقرار جامعه دانش بنیان و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی، بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه های منطقه اصفهان و مجوز شورای گسترش، اقدام به راه اندازی این پردیس دانشگاهی کرد.

وی افزود: این پردیس از بین داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به تحصیل از طریق بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه حضوری دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد مجزا از کنکور و بدون آزمون سراسری برگزار می شود و در صورت نیار آزمون اختصاصی ورودی برگزار خواهد شد.

کتابی یادآورشد: این پردیس دانشگاهی برای سال تحصیلی 91-92 در مهرماه امسال در 9 رشته دوره کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند.

وی، نانو شیمی، نانو فیزیک، معماری، شیمی و فناوری اسانس، مهندسی کامپیوتر– نرم افزار، مهندسی برق- قدرت، مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی، مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی و مهندسی شیمی را از رشته های این پردیس دانشگاه نام برد و افزود: این پردیس دانشگاهی در محل پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کلمات کلیدی: پذیرش بدون کنکور دانشجو، پذیرش بدون کنکور دانشجوی ارشد، پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه کاشان، دانشگاه کاشان، راه اندازی پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان

آمار بازدید: 3175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image