ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مزایا و حقوق کارکنان پردیس شهید عباسپور مطابق با حقوق کارکنان شهیدبهشتی شود ( 2 مرداد 92)

مزایا و حقوق کارکنان پردیس شهید عباسپور مطابق با حقوق کارکنان شهیدبهشتی شود ( 2 مرداد 92)

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی با اشاره به الحاق دانشگاه عباسپور به شهید بهشتی، تاکید کرد که تمام مزایا و حقوق کارکنان این پردیس باید همانند حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه شهید بهشتی باشد.


ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برخی شائبه ها مرتبط با قانونی نبودن ادغام دو دانشگاه شهید عباسپور و شهید بهشتی، به یکی از مصوبات دولت در این باره اشاره کرد و گفت: بحث انتقال دانشگاههای وابسته به دستگاههای اجرایی در معاونت اداری ریاست جمهوری مطرح شد به این ترتیب که دانشگاههای وابسته به دستگاههای دولتی در کمیته ای با حضور نمایندگان برخی دستگاهها از جمله وزارت علوم برای انتقال مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شورای گسترش هم تاکید بر این شد که تکلیف دانشگاههای وابسته به دستگاههای اجرایی به منظور ادغام با دانشگاههای دیگر دولتی در دستور کار قرار گرفت. روی این اصل، پیشنهاد اعضای شورای گسترش این بود که فرمی در اختیار دانشگاههای دارای پتانسیل ادغام قرار گرفته شود.

مدیر کل دفتر گسترش، در ادامه افزود: دانشگاه شهید بهشتی در این میان با توجه به پتانسیل و امتیازی که داشت، پذیرفت تا با دانشگاه شهید عباسپور ادغام شود، این پیشنهاد سپس در شورای گسترش وزارت علوم مصوب شد که دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی تبدیل به پردیس شهید عباسپور شود.

حسنی در این خصوص که حقوق کارمندان پردیس شهید عباسپور همانند حقوق اعضای هیأت علمی این پردیس افزایشی نیافته و کارمندان از این جهت گله مند هستند، تاکید کرد که تمام مزایا و حقوق کارکنان این پردیس باید همانند حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه شهید بهشتی باشد.

وی درباره قانونی بودن این مصوبه، گفت: مصوبات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ایجاد، راه اندازی، صدور مجوز و انحلال هر موسسه آموزش عالی عنون رکن قانونی را دارد.

به گفته این مقام مسئول وزارت علوم، پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی از مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کلمات کلیدی: مزایا و حقوق کارکنان پردیس شهید عباسپور، مزایا و حقوق کارکنان، پردیس شهید عباسپور، حقوق کارکنان شهیدبهشتی، الحاق دانشگاه عباسپور به شهید بهشتی، حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه شهید بهشتی

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس دوشنبه ۰۷ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶

حقوق کلیه پرسنل دانشگاه ها بر اساس آیین نامه استخدامی که وزارت علوم ابلاغ نموده و به تصویب هیات امنای دانشگاهها رسیده پرداخت می گردد بنابر این حقوق کارمندان چه در دانشگاه عباسپور و چه شهید بهشتی و چه بقیه دانشگاهها یکسان است. آنچه که به نام گله همکاران دانشگاه عباسپور از آن یاد شده است، ابهام در تعیین مرتبه و پایه در تطبیق با آیین نامه جدید است که در تمام دانشگاهها کم یا بیش وجود دارد. عجب! پس دانشگاه بهشتی دانشگاه عباسپور را پذیرفت؟! این چه استدلال و مبنایی برای ادغام دانشگاهها است؟ بدانیم که دانشگاه صنعت آب و برق از سال 1389 وابسته به وزارت علوم است و نه وابسته به دستگاههای اجرایی. و به این ترتیب برای ادغام آن چه دلیل دیگری می توان آورد. علی الخصوص که هیات امنای دانشگاه نیز در این خصوص موافقت و مصوبه ای ندارد. متاسفانه در 3 سال اخیر دانشگاه با چنان مشکلات مالی و اداری مواجه شد که مسولین تحت فشار از این ادغام استقبال کردند. به نظر می رسد در روزهای باقیمانده از دولت فعلی این ادغام با شتابزدگی در حال نهایی شدن است تا انتزاع این دو را برای دولت بعد مشکل کنند. چه خوب است تصمیم نهایی به