ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد تمدید زمان ثبت نام در پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی تا 31 مرداد ( 2 مرداد 92)

تمدید زمان ثبت نام در پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی تا 31 مرداد ( 2 مرداد 92)

مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی تا 31مرداد تمدید شد.


به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه شهید بهشتی در چارچوب سند چشم‌انداز بیست ساله کشور و برنامه استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش آموزش عالی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی با توجه به مصوبه هیئت امنای دانشگاه و مجوز شورای گسترش آموزش عالی برای رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در دومین مرحله از نام‌نویسی در بیش از ١٠٠ رشته و گرایش از طریق برگزاری آزمون اختصاصی ورودی و در صورت نیاز مصاحبه و یا بررسی سوابق تحصیلی زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برای پردیس شماره 2 دانشگاه واقع در تهران (اکباتان) در سال تحصیلی ٩٣ -١٣٩٢ صورت خواهد گرفت.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام تا 31 مرداد ماه به وبگاه دانشگاه به نشانی http://ic.sbu.ac.ir/ مراجعه و حداکثر در سه رشته – گرایش ثبت‌نام کنند.

ثبت نام پردیس شماره 2 دانشگاه شهیدبهشتی در گروه‌های آموزش های الکترونیکی، هنر، کشاورزی، علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی برای سال تحصیلی 93-1392 تمدید شده تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت.

کلمات کلیدی: ثبت نام در پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی، زمان ثبت نام در پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی، مهلت ثبت نام در پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی، پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی، پردیس، دانشگاه شهیدبهشتی، ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی

آمار بازدید: 898 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image