ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تعطیلی پانزده روزه دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان و پرداخت پاداش 300هزار تومانی ( 2 مرداد 92)

تعطیلی پانزده روزه دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان و پرداخت پاداش 300هزار تومانی ( 2 مرداد 92)

مشاور رئیس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد برای تقویت بنیه دینی و مذهبی کارکنان و اعضای هیئت علمی خود، تعطیلی پانزده روزه‌ای از پنجم تا شانزدهم مرداد ماه (عید فطر) را درنظر گرفته است.


محمد حسین پرکره مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس اظهار داشت: از آنجا که پیشرفت بر موازین اسلامی، آرمان انقلاب اسلامی است، دانشگاه آزاد اسلامی برآن شده است تا اصل توجه به شعائر دینی را در ماه مبارک رمضان پررنگ‌تر جلوه دهد.

وی افزود: در دانشگاه آزاد شاهد هستیم که برای اولین بار در تاریخ این دانشگاه توجه ویژه‌ای خصوصا در حوزه فرهنگی به مباحث عقیدتی و بنیادی شده است.

پرکره با اشاره به تعطیلی پانزده روزه دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان، گفت: برای اولین بار در دانشگاه آزاد برای تقویت بنیه دینی و مذهبی کارکنان و اعضای هیئت علمی، تعطیلی پانزده روزه‌ای از پنجم تا شانزدهم مرداد ماه (عید فطر) درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: البته در تعطیلات، دانشگاه آزاد برنامه‌های آموزشی و فرهنگی خاصی در حوزه‌های مختلف در نظرگرفته است که کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه می‌توانند بصورت اختیاری دراین برنامه‌ها شرکت کنند.

به گفته مشاور رئیس دانشگاه آزاد، هدف اصلی از تعطیلی پانزده روزه این دانشگاه، تقویت بنیه اعتقادی و دینی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و درک بهتر آنان از ماه مبارک رمضان است.

محمدحسین پرکره در پایان سخنان خود پیرامون پرداخت پاداش از طرف دانشگاه آزاد به اعضای هیئت علمی و کارمندان این دانشگاه، گفت: برای اولین بار دانشگاه آزاد تصمیم گرفته‌است مبلغ 300 هزار تومان پاداش که 200 هزار تومان آن بصورت نقدی و 100هزار تومان آن بصورت بن خواهد بود را به کارمندان و اعضای هیئت علمی خود پرداخت کند تا ان‌شاءالله باعث شود که کارمندان و اعضای هیئت علمی بهره بهتر و بیشتری را از این ماه عزیز ببرند.

کلمات کلیدی: تعطیلی پانزده روزه دانشگاه آزاد ، تعطیلی پانزده روزه، دانشگاه آزاد، تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد، اخبار جدید دانشگاه آزاد، تعطیلات دانشگاه آزاد، تعطیلات رمضان دانشگاه آزاد، پاداش کارکنان دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1124 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image