ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور عذرخواهی دانشگاه پیام‌نور از مدیران سازمان سنجش و وزارت علوم (2 مرداد 92)

عذرخواهی دانشگاه پیام‌نور از مدیران سازمان سنجش و وزارت علوم (2 مرداد 92)

دبیر اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور در توضیح مطلب منتشر شده در سایت دانشگاه‌نیوز با عنوان حمایت از مافیای کنکور در روز گذشته ضمن اعلام تاسف از اشتباه پیش آمده از مدیران میانی و مسئولان وزارت علوم و سازمان سنجش عذرخواهی کرد.




به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، محمودی اعلام کرد به دلیل اشکالات تایپی و از قلم‌افتادن و اضافه‌شدن سهوی برخی از کلمات متاسفانه باعث سوء تعبیر و آزرده خاطرشدن برخی از دوستان، مدیران میانی و مسئولان ارزشی وزارت علوم و سازمان سنجش شده که ضمن عرض پوزش و عذرخواهی از همه این بزرگواران حلالیت می‌طلبم.



وی اشاره کرد: آنچه از طرف این حقیر بیان شده مبنی براین مطلب بوده که حمایت برخی از افراد ممکن است باعث ایجاد شائبه ارتباط با مافیای بوجوده آمده بیرون از بدنه وزارت علوم و سازمان سنجش شود و این موضوع به هیچ عنوان ارتباطی با احدی از مدیران میانی، مسئولان و کارکنان وزارت متبوع نداشته و ندارد.



محمودی افزود: وزارت علوم و سازمان‌های تابعه آن بویژه سازمان سنجش و مدیران و کارکنان آن جزء پاک‌ترین، ارزشی‌ترین و شریف‌ترین اقشار جامعه اسلامی ما هستندو بعلت سابقه درخشان و مبتنی بر علم و دانش خود همیشه مورد اعتماد و وثوق همگان بوده‌اند.



مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور گفت: یکی از مهمترین علل درخشش این دانشگاه در طول سالیان گذشته همکاری و حمایت‌های بی‌شائبه و دلسوزانه مجموعه وزارت علوم و سازمان سنجش از جمله شخص وزیر علوم و رییس سازمان سنجش، معاونان، مدیران میانی و کارکنان ساعی این خانواده فرهیخته است.



محمودی ضمن تشکر و قدردانی از وزیرعلوم، مدیران میانی وکارکنان وزارت علوم و سازمان سنجش که ضمن همدلی با ایجاد راه کاربه دنبال رفع مشکل کنکور هستند.گفت: با این همدلی که بین نمایندگان مجلس و مدیران وزارت علوم و سازمان سنجش ایجاد شده، سد کنکور نیز مانند سایر موارد با سرانگشت تدبیر این مسئولان به نفع مردم کشورمان شکسته شده و برگ زرین دیگری به کارنامه این وزارتخانه و سازمان سنجش افزوده شده، تا به یادگار بماند.

کلمات کلیدی: عذرخواهی دانشگاه پیام‌نور، اخبار عذرخواهی دانشگاه پیام‌نور، دلیل عذرخواهی دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه پیام‌نور، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور، حمایت از مافیای کنکور، سایت دانشگاه‌نیوز، سایت دانشگاه‌نیوز پیام نور، کنکور دانشگاه پیام‌نور

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image