ارتباط مستقیم با 30857 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشجویان آلمانی در رشته‌های مورد علاقه خود تحصیل می‌کنند (1 مرداد 92)

دانشجویان آلمانی در رشته‌های مورد علاقه خود تحصیل می‌کنند (1 مرداد 92)

نتایج حاصل از نخستین تحقیقات ملی وزارت علوم آلمان نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان این کشور در رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد علاقه خود در حال تحصیل هستند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتایج تحقیقات وزارت علوم آلمان نشان‌ می‌دهد که در میان دانشجویان سال اول مقطع کارشناسی ارشد، 95 درصد آنها در رشته‌های دلخواه خود تحصیل می‌کنند و 78 درصد نیز در آن دسته از موسسات آموزشی مشغول به تحصیل هستند که خودشان انتخاب کرده‌اند.



«یوهانا وانکا»، وزیر علوم آلمان ضمن تشریح اجرای برنامه تحصیلی «بولونیا» در این کشور گفت: نتایج حاصل از تحقیقات حاکی از این است که انتقال و جابه‌جایی رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این کشور به خوبی انجام شده و مورد قبول دانشجویان قرار گرفته و همچنین افزایش چشمگیر تعداد دانشجویانی که موسسه‌ آموزشی مناسبی را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مورد علاقه خود یافته‌اند، امیدوارکننده است.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، اصلاح برنامه تحصیلی بولونیا به دانشجویان این آزادی عمل را می‌دهد که در طول تحصیل و با توجه به مدرک دیپلم خود، رشته تحصیلی‌شان را تغییر دهند. ظاهرا دانشجویان از این روند استقبال کرده‌اند و 32 درصد از دانشجویانی که مورد مصاحبه قرار گرفتند، اعلام کردند که در مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی خود را تغییر داده‌اند. همچنین 40 درصد از آنها نیز برای ادامه تحصیلات تکمیلی، موسسات آموزش عالی دیگری را انتخاب کرده‌اند.


کلمات کلیدی: دانشجویان آلمانی، تحصیل دانشجویان آلمانی، شرایط تحصیل دانشجویان آلمانی، رشته های مورد علاقه دانشجویان آلمانی، تحصیل در کشور آلمان، رشته‌های مورد علاقه، رشته‌های تحصیلی مورد علاقه، آلمان، دانشگاههای آلمان

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image