ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان زمانبندی برگزاری آزمون تافل در دانشگاه تبریز (1 مرداد 92)

زمانبندی برگزاری آزمون تافل در دانشگاه تبریز (1 مرداد 92)

پنجاه‌وهفتمین آزمون زبان انگلیسی تافل به روشiBT سوم شهریورماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی رستمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با بیان اینکه این دانشگاه در سال 2013 چهار آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تافل را به روش iBT تا آذر ماه سال جاری برگزار می‌کند، گفت: آزمون‌ها به ترتیب در سوم شهریور، هفتم مهر، پنجم آبان و سوم آذر ماه جاری در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان در این آزمون‌ها به صورت on-line است، تصریح کرد: آزمون iBT در چهار بخش Speaking ،Reading ،Listening و Writing برگزارمی‌شود.


وی افزود: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ، زمان، نحوه و شرایط برگزاری آزمون می‌توانند به نشانی اینترنتی www.toefl.org مراجعه و یا با شماره تلفن 3393548 تماس گیرند.


شایان ذکر است، دانشگاه تبریز به عنوان تنها مرکز آموزش عالی در شمال غرب کشور دارای مجوز رسمی برگزاری آزمون تافل به روش iBT است که آن را از موسسه ETS زیر نظر دانشگاه پرینستون آمریکا اخذ کرده و بر همین اساس بدون در نظر گرفتن مدرک و سطح تحصیلات داوطلبان از تمام متقاضیان شرکت در آزمون تافل ثبت‌نام می‌کند.

کلمات کلیدی: برگزاری آزمون تافل، زمان برگزاری آزمون تافل، تاریخ برگزاری آزمون تافل، آزمون iBT، آزمون زبان انگلیسی تافل به روشiBT، دانشگاه تبریز، تافل در دانشگاه تبریز، آزمون تافل دانشگاه تبریز

آمار بازدید: 799 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image