ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه لرستان به صنعت خدمات آزمایشگاهی می دهد (31 تیر 92)

دانشگاه لرستان به صنعت خدمات آزمایشگاهی می دهد (31 تیر 92)

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه متناسب با توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزایش می یابد گفت: سالانه بین یک تا دو میلیارد تومان صرف تقویت و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه می شود.دکتر حسن زمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به اینکه در گذر زمان فرسوده می شود نیازمند تقویت است ، بنابراین تجهیزات آزمایشگاهی جدید جایگزین تجهیزات فرسوده می شود.


وی ادامه داد: امسال توانستیم دو الی 3 دستگاه بسیار خوب ازجمله میکروسکوپ الکترونیکی را خریداری کنیم که در نوع خود بی نظیر است .

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: امکانات آزمایشگاهی دانشگاه متناسب با رشد دانشجویان تحصیلات تکمیلی افزایش پیدا می کند و تاحد قابل قبولی پاسخگوی دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان متناسب با امکانات خود دانشجویان تحصیلات تکمیلی را گسترش می دهد، از راه اندازی یک آزمایشگاه مرکزی خبر داد که علاوه بر دانشگاه به صنعت نیز خدمات ارایه می‌دهد.

زمانیان درباره شبکه آزمایشگاهی کشور (شاعا) هم گفت: طرح و ایده بسیار خوبی است ولی هنوز نهادینه نشده ودرحال حاضر براساس این طرح دانشجویان دانشگاه از آزمایشگاه دانشگاه شهید چمران اهواز استفاده می کنند و قراراست دانشجویان دانشگاه چمران اهواز هم از امکانات آزمایشگاهی دانشگاه لرستان استفاده کنند.

کلمات کلیدی: خدمات آزمایشگاهی، ارائه خدمات آزمایشگاهی، ارائه خدمات آزمایشگاهی به صنعت، دانشگاه لرستان، اخبار جدید دانشگاه لرستان، تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه لرستان، تقویت و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی

آمار بازدید: 265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image